Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Фактори, които пречат на управлението на времето

от
8330 0 16 Април. 2013
Управление на бизнеса

Фактори, които пречат на управлението на времето
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Най-големия проблем на съвремието е недостига на време. Този проблем засяга всички в обществото. За да разрешим този проблем трябва да водим записки със своите дневни дейности и да превърнем това в ежедневие. Хора, които не се спавят в управлението на своето време няма да бъдат гъвкави и относно времето на останалите. При управление на времето е необходимо да може да балансирате работата и личното време и да можете да живеете без стрес.

Някой от причините, които възпрепятстват управлението на времето в бизнеса са:
 
- лични причини
- Външни фактори
- организационни фактори
- Технически причини
 
Личните причини са свързани с характера на хората, навиците, биологичния им ритъм. По-долу са дадени някои лични причини:
- липса на организация
- отлагане
- желание за самостоятелна работа
- неорганизиран офис
 
Външните причини - това са причини, които не могат да бъдат контролирани от самите служители, но пречат на работата. например:
-посетители

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


- командировки
 
Организационни причини - Недостатъците на организацията могат да "крадат" от времето на служителите. Например:
 
- Няма ясно препрапределяне на длъжностите
- невъзможност за взимане на решения
- липсва кризисно управление
- неефектирни оперативки
- условия за работа
- удължаване на обедните почивки
 
Техническите причини - Технологиите се развиват с висока скорост, особено щом стане въпрос за компютри и телекомуникации. Но ако тези  новости не се прилагат или не могат да се приложат ефективно, означава, че ще се губи време. 

Tags: управление на времетоефективна работаефективни служителиуправление на бизнеса

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за управление на времето за фрийлансъри

от Biznesidei.bg
13 Май 2022
Да работиш за себе си със сигурност носи свобода. Но върви с важното изискване за...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

10 бързи съвета за управление на времето

от Biznesidei.bg
23 Март 2017
Организираност, фокусиране и продуктивност са ключовете към успешното...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.