Ето как да спечелите, когато се провалите
10003
0
20 Февруари. 2014
Управление на бизнеса
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Ако сте предприемач, ще се провалите. Това не означава, че бизнесът Ви ще пропадне и ще банкрутирате. Това означава, че в някой момент от работата си, ще свършите нещо неправилно. Ще забравите за някаква уговорка със служител, ще закъснеете за среща, ще направите погрешен избор, ще отсъдите не както трябва. Ще сгрешите.
Как ще реагирате, когато се провалите, ще покаже много за това какъв човек сте и колко сте успели в бизнеса извън финансовата страна на въпроса. Но много от нас правят грешки и след това ги увеличават, като продължават да грешат, не защото имат лоши намерения, а защото просто не знаят какво да правят.
Какво можете да направите обаче, за да подобрите шансовете си да спрете да грешите навреме? Ето какво:
Поемете пълна отговорност за провала. Не се опитвайте да се оправдавате. Не се опитвайте да лъжете. Това ще навреди сериозно на доверието, което хората имат във Вас, независимо дали става дума за екипа Ви, партньорите или клиентите. Признайте грешката си и пристъпете към решаване на проблема.
Компенсирайте клиента дори и да не Ви се струва справедливо. Можете да изпратите цял кашон с натурални сокове на клиент, който се е оплакал от качеството на един Ваш сок. Ако си позволите да направите такъв жест, при всичко положения той ще бъде запомнен.
Обяснете защо няма да се провалите отново. Клиентите се нуждаят от извинение, за да продължат да купуват от Вас. Те са инвестирали. Да се прехвърлят на друга фирма, ще им отнеме време, нерви, проучвания и ще им донесе риск, защото няма гаранция, че новата фирма е по-добра от Вас. Клиентът иска да продължи да работи с Вашата фирма, но трябва да знае, че проблемът няма да се повтори. Не е достатъчно да го уверите в това, трябва да сте сигурни, че клиентът го разбира.
Не повтаряйте грешката никога. Всеки се проваля от врме на време. Повечето клиенти са разбрани хора, които са наясно с този факт. Когато обаче се провалите два и повече пъти по същия начин, клиентите започват да разбират, че това не е случайно събитие, а неприятен модел на поведение. В даден момент рискът, цената, загубеново време за намиране на друга фирма ще бъдат по-малки в сравнение с рисковете и загубите за клиента, ако продължи да купува от същия доставчик, и ще го изостави.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 грешки в управлението на личните финанси
от Biznesidei.bg
30 Септември 2022
Инвестирането може да Ви донесе приходи, с които да се издържате или поне да...
6 грешки на инвестирането в криптовалути
от Biznesidei.bg
03 Юни 2022
Криптовалутите продължават да набират популярност. Така че е естествено да се...
5 често срещани грешки в инвестирането
от Biznesidei.bg
02 Юни 2022
Вложенията са начин да се борите с настоящата инфлация. Важното е обаче да...
7 проблема с Вашия бизнес сайт, които трябва да решите
от Biznesidei.bg
10 Май 2022
За да имате полза от Интернет страницата на бизнеса си, тя трябва да е достатъчно...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари