Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да изведете на пазара продукт, който се продава

от
16280 0 09 Февруари. 2016
Разработване на продукт

Как да изведете на пазара продукт, който се продава
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Няма нищо по-депресиращо от това да създадете нови продукт или услуга и да ги видите как се провалят на пазара.

Още повече че е много трудно да предвидите дали един продукт ще се провали преди да започнете да го предлагате. Именно това води до създаването на пазарните тестове, с които да установите дали идеята Ви ще проработи преди да вложите голямо количество капитали и много от ценното си време в разработването и предлагането ѝ.
 
За да осигурите успеха на продукта или услугата си, трябва да определите дали аудиторията Ви ги иска и дали Вие сте правилният бизнес, който да ѝ ги предложи. Преди да инвестирате в идеята си, трябва да откриете каква роля ще заема тя в бизнеса Ви и по отношение реализирането на целите му. Много от предприемачите се втурват в работа още щом им хрумне нещо. Този риск обаче не винаги си струва, защото не всяка идея има потенциал за успех.
 
Това, което можете да направите, е да се запитате какво искате да осигурите за себе си с помощта на бизнеса си. От каква финансова независимост имате нужда, колко от себе си искате да инвестирате в работата си. По този начин ще взимате решения за развитието на фирмата си и продуктите си, съобразявайки се с глобалната си лична цел. Можете също внимателно да разгледате кариерата, която сте имали преди да създадете собствен бизнес. Вижте какви са били предпочитанията Ви и какво не сте харесвали. По този начин, когато избирате какви нови продукти и услуги да изведете на пазара, няма да тръгнете срещу вкусовете си.
Друга техника, която ще Ви помогне да определите дали идеята Ви е добра, е да си представите как убеждавате зала пълна с инвеститори, че трябва да вложат в идеята Ви. Презентирайки я пред тях, Вие трябва да ги убедите, че тя ще реши наболял техен проблем. Че ще им осигури било то спокойствие и сигурност, лесна и удобна работа, спестено време и средства и т.н. Трябва да успеете така да ги ентусиазирате, че те да поискат да си поръчат продукта Ви още преди да е произведен.
Иначе казано, преди да създадете дадена стока и да започнете да я предлагате, трябва да разберете дали Вашата аудитория проявява интерес към нея. Попитайте я какво смята и за благодарност ѝ предложете специални отстъпки за новия си продукт. Или пък предоставете на потребителите безплатни мостри с молба да Ви посочат какво харесват и какво не харесват в продукта. Разговаряйте с потенциалните си клиенти за това от какво още се нуждаят, какво биха променили, какво биха отстранили. Правете го възможно най-често по времето на разработването на продукта. Ползвайте възможностите на социалните мрежи, за да достигнете до повече хора, попадащи в целевата Ви аудитория. Направете всичко възможно да включите потребителите в процеса по създаване на продукта.
 
В заключение, въпреки че нищо в бизнеса не е сигурно, Вашият нов продукт трябва да съвпада и с Вашите предпочитания и бизнес култура, и с нуждите на Вашите потребители. Осигурите ли си това, ще си спестите и време, и пари, и неудовлетворението от провала.

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


 
източник: entrepreneur.com

Tags: нови продуктиразработване на нов продуктпотребители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.