Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 начина да се справите със задачите за деня

от
7645 0 02 Декември. 2015
Планиране и стратегии

5 начина да се справите със задачите за деня
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всеки предприемач има затруднения с управлението на времето. Изглежда, денонощието не дава достатъчно часове, за да се справите с всичко.

Ако имате списък със задачи, значи сте доста пред другите. Независимо от това обаче, списъкът не е достатъчен, за да се справите в рамките на работния ден. Нуждаете се от по-ефективно планиране. Запознайте се със следващите 5 съвета, за да свършите в работно време всичко набелязано:
 
1. Приоритизирайте списъка си.
 
Всеки ден се вглеждайте в списъка със задачи и избирайте най-важните сред тях. Имайте предвид спешността им, също какви други задачи зависят от изпълнението им. След като определите приоритетните задачи, те трябва да отидат в началото на списъка Ви.
 
След това подреждайте по спешност и важност, докато стигнете до най-маловажните задачи. Можете дори да използвате цветови кодове за улеснение. Например, спешните важни задачи да са маркирани в червено. По-маловажните да са в жълто, а най-маловажните - в зелено.
 
Веднъж посочили приоритетите, спазвайте ги. 
 
2. Определете времето, което ще Ви отнеме приключването на всяка задача.
 
Често времето, което задачите отнемат, се подценява. Имайте предвид всички обаждания, допълнителни уточнения и справки, които ще трябва да направите. За да Ви е по-лесно, можете да измерите времето за всяка задача. Измерете го неколкократно и осреднете резултатите. Това е приблизително времето, което отнемат.

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук


 
Включете продължителността в списъка си със задачи и се придържайте към тях.
 
3. Използвайте календара си.
 
След като сте определили задачите и времето за тях, преместете ги в календара си. Направете си график. Дали ще използвате смартфона си или компютъра - няма значение. Така ще си спестите изпускането на задачи и неяснотата с какво следва да се заемете.
 
4. Не препълвайте графика си.
 
Бъдете реалистични, когато определяте задачите си за деня. Няма значение колко усилено работите. Целта е всичко да се свърши така, че после да не се връщате обратно. Ако бързате прекалено много, ще допуснете грешки. После ще трябва и да ги коригирате. Това ще отнеме от времето на следващата Ви задача.

Когато сте прекалено заети, умората е по-голяма. Оттам рискът от пропуски се увеличава, а креативността страда. Не си го позволявайте.
 
5. Потърсете помощ.
 
Ако имате прекалено много работа, трябва да потърсите съдействие. Независимо дали то ще се изразява в делегиране или наемане на нови служители. Няма как да се концентрирате върху стратегирането и планирането, ако опаковате пратки, например. Оставете оперативните задачи на оперативния персонал. Вие сте топ мениджъри, предприемачи. Вашите задачи са от друго ниво. Ако не можете да си позволите нови служители, потърсете хора на свободна практика. Или такива, които ще работят на граждански договор. Варианти има.
 
Управлението на времето е трудност за всички ни, дори да не сме предприемачи. Продуктивността обаче може да е разликата между успеха и фалита. Използвайте горните 5 съвета, за да се справите с всички ангажименти за деня. Справите ли се с тях, ще се справите и с дългосрочните си проекти. 
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на времетопредприемачина работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да изберете в какво да инвестирате

от Biznesidei.bg
28 Юли 2022
Няма рецепта, която да Ви посочи кои вложения ще са успешни със сигурност и кои...

Какво да включите в инвестиционния си план?

от Biznesidei.bg
30 Юни 2022
Планирането е чудесна дейност, която помага в множество сфери. Дори при...

5 въпроса, които да си зададете, преди да вземете бизнес заем

от Biznesidei.bg
25 Май 2021
Парите движат бизнеса. Необходими са Ви, за да го създадете, да го развивате, да го...

5 стратегии за бизнес развитие

от Biznesidei.bg
10 Януари 2020
Ако бизнесът Ви си е стъпил на краката и генерира достатъчно печалби, е време да се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.