Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 стратегии за бизнес развитие

от
126 0 10 Януари. 2020
Планиране и стратегии

5 стратегии за бизнес развитие
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако бизнесът Ви си е стъпил на краката и генерира достатъчно печалби, е време да се замислите за реинвестиране в развитието му.

Какво обаче да направите в тази връзка? Да диверсифицирате! Да се насочите към неща, с които преди не сте се занимавали. 
 
Можете да го направите в различни направления, като:
- добавите нови продукти и услуги към каталога си
- рекламирате пред нови групи от клиенти
- закупите компании със сходен бизнес или доставчици
- отворите клон на фирмата си в друг регион на страната
- отворите клон на фирмата си в чужбина
 
Как изглеждат различните възможности:
 
1) Нови продукти и услуги в каталога.
 
Тук трябва да си зададете въпроса "Какво още мога да продавам на клиентите си?". Ако, да речем, се занимавате с продажба на млечни продукти като прясно и кисело мляко, можете да започнете да произвеждате сирене и кашкавал, например. Друг вариант е да комбинирате дадени стоки, които се ползват заедно, в комплекти.

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук


 
2) Рекламирайте пред нови групи клиенти.
 
Вече сте наясно кои са основните Ви целеви клиенти. Потърсете начини да предложите стоките си на нови групи клиенти. Вгледайте се в спецификите и характеристиките на продуктите си, ако се наложи - ги модифицирайте, за да можете да ги предложите на нови хора.
 
3) Закупуване на фирми със сходен бизнес.
 
Добиването на нов бизнес със сходна на Вашата дейност също ще Ви помогне да достигнете до нови клиенти, а и да се лишите от един конкурент. Добър вариант е също закупуването на фирма доставчик, от която получавате суровини за производството си.
 
4) Разширение на бизнеса в страната.
 
Ако разчитате на физически магазини за предлагане на стоките и услугите си, отварянето на нов клон в страната ще Ви помогне да достигнете до нови потребители. Друг вариант за Вас, ако не желаете да отворите нов физически клон, би било отварянето на онлайн магазин, за да могат хората от други населени места също да купуват от Вас.
 
5) Отваряне на клон на фирмата в чужбина.
 
Тази стъпка е най-рискова и изисква най-големи капитали. Предприемете я след внимателно и щателно проучване. Тя ще Ви отвори врати към изцяло нов пазар, но за да излезете на него ефективно, трябва да адаптирате стоките и услугите си към спецификите на клиентите му.  
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: бизнес развитиецелеви клиентинови продукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Какво можете да научите от счетоводния баланс?

от Biznesidei.bg
03 Юли 2018
В най-общ смисъл счетоводният баланс представя активите и насрещните им пасиви, с...

2 проблема с харченето, стоящи пред бизнеса

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Ако сте стартирали бизнес или подобно нещо Ви предстои, със сигурност мислите за...

3 съвета за финансово планиране, с които стартъпа Ви ще оцелее

от Biznesidei.bg
03 Юли 2017
Защо се провалят стартиращите фирми? Причини много: от качествата на самия...

3 проблема, с които електронната търговия трябва да се справи

от Biznesidei.bg
17 Август 2016
Предлагането на продукти и услуги онлайн става все по и по-разпространено....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

3 неща, които предприемачите могат да научат от детските градини


the canadian pharmacy
viagra substitute over counter viagra dosage http://viagrawithoutdoctorspres.com# how long does it take for viagra to...

Защо една от най-известните мисли на Хенри Форд е погрешна


It's finest to have sex soon after taking your dosage of [url=https://tadalafilx.com/]68 tadalafil[/url]. Before you start utilizing Tadalafil, you will certainly have to tell your doctor about such...

Нямате огромен брой клиенти? И това си има предимства!


ебут


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.