3 проблема, с които електронната търговия трябва да се справи
8284
0
17 Август. 2016
Планиране и стратегии
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 3 гласа
от 3 гласа
Оценка на потребителя
Предлагането на продукти и услуги онлайн става все по и по-разпространено. Независимо дали ще предлагате продуктите си в различни сайтове или ще имате собствен, това е доста по-лесна и изгодна алтернатива на физическия магазин. Въпреки тези улеснения, пред електронната търговия стоят няколко проблема за решаване.
Така че, ако се занимавате с онлайн продажби, имайте предвид следното:
Рекламите „плащане на клик“ не са толкова изгодни, колкото се смята.
Независимо от популярността им, тези реклами не са ултимативно ефективни, както може би считате. Причината е, че освен тези назаинтересованите потребители, събират и голям брой кликове, които са случайни, направени от любопитство и при всякакви други причини, които не кореспондират с интереса към продукта или услугата, която рекламират. Иначе казано – трябва да познавате добре статистиката им и внимателно да преценявате какви средства да вложите в тях, за да постигнете рекламните си цели.
Пазаруващите онлайн изоставят „кошниците“ си поради различни технически причини.
Това изоставяне е сред едни от най-големите проблеми на онлайн пазаруването. Причините в много случаи са свързани с техническата част на сайтовете: трудно навигиране, дълги форми за попълване, съмнение в сигурността на методите за плащане и т. н. и т. н. Важно е да осигурите улеснение и сигурност на потребителите си, ако искате да купуват повече от Вас. Проблемите, които има конкретно Вашия онлайн магазин, ще откриете най-лесно като тествате - и Вие, и служителите Ви, дори семейството и приятелите Ви, както и като анкетирате клиентите си.
Потребителите избягват търговците, които са имали проблем със сигурността на сайта си.
Ако клиентите не са сигурни, че ще съхранявате добре техните лични данни, те няма да пазаруват от Вас. При това положение трябва още със стартирането си да имате план как ще защитите информацията за потребителите си, която ще събирате и съхранявате. Запознайте се със Закона за защита на личните данни. Добре е да посочите на видно място в онлайн магазина си как точно съхранявате и защитавате информацията за клиентите си – яснотата ще помогне за намаляване на притесненията им. Ако ще предлагате в чужда платформа, проучете политиката на избраната от Вас платформа, за да се уверите, че клиентите Ви нямат причина за притеснение.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 3 гласа.
Статии
Как да изберете в какво да инвестирате
от Biznesidei.bg
28 Юли 2022
Няма рецепта, която да Ви посочи кои вложения ще са успешни със сигурност и кои...
Какво да включите в инвестиционния си план?
от Biznesidei.bg
30 Юни 2022
Планирането е чудесна дейност, която помага в множество сфери. Дори при...
5 въпроса, които да си зададете, преди да вземете бизнес заем
от Biznesidei.bg
25 Май 2021
Парите движат бизнеса. Необходими са Ви, за да го създадете, да го развивате, да го...
5 стратегии за бизнес развитие
от Biznesidei.bg
10 Януари 2020
Ако бизнесът Ви си е стъпил на краката и генерира достатъчно печалби, е време да се...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари