Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

2 проблема с харченето, стоящи пред бизнеса

от
7146 0 21 Ноември. 2017
Планиране и стратегии

2 проблема с харченето, стоящи пред бизнеса
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако сте стартирали бизнес или подобно нещо Ви предстои, със сигурност мислите за набирането на капитал. Дали да е Ваш, дали да е заемен, дали да встъпите в партньорство, за да свиете разходите...

Има обаче един момент, който предприемачите рискуват да пренебрегнат, улисани в търсенето на пари за бизнеса си. Не е достатъчно да планирате как ще ги съберете, важно е да планирате как ще ги похарчите.
 
Тук именно се срещат 2 сериозни проблема, за които е важно да внимавате:
 
Проблем 1: Прекаленото харчене.
 
Какво означава това? Да влагате средства, които не можете да си позволите да влагате.
 
Защото колкото повече харчите неразумно, толкова повече ще трябва да задлъжнеете. А задлъжнялостта, към която е прибавено време, през което дълговете не се изплащат, само се обостря.
 
По тази причина е много важно внимателно да се вглеждате във финансовото си състояние. Добре да познавате всички необходими разходи. Да сте наясно от къде и кога получавате приходите си. Само така ще можете внимателно да калкулирате поетите рискове.
 
Дори дадена идея да Ви изглежда особено перспективна, ако нямате пари за влагане в нея, тя се превръща в много по-значителен риск, отколкото е изглеждала в началото. А за фирми, които се намират на старта и които не разполагат с достатъчно свободни пари, е по-добра идея да харчат по-консервативно.
 

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


Проблем 2: Харченето на прекалено малко пари.
 
Сигурно сте наясно, че за да правите пари, трябва да влагате пари. И колкото повече влагате, толкова повече ще спечелите, ако въобще начинанието Ви се окаже печелившо.
 
Има обаче и такова нещо като влагане на твърде малко пари, което пречи да реализирате добри приходи за вложението си. Ако не влагате средства в развитието и подобряването на продуктите си, те няма да привличат клиентите. Ако не влагате средства в маркетинга си, хората няма да знаят за Вашето съществуване и няма да купуват от Вас. Стремите ли се да пестите максимално, не го правете за сметка на фирмата си. Не допускайте и значителната грешка да считате перо Заплати като перото, от което можете да пестите най-много. Това е един от най-преките пътища към демотивация и текучество, които водят до значителни трудности за всички фирми. 
 
Имайки предвид тези два проблема, се изправяте пред едно значително затруднение при финансовото планиране: как да намерите и задържите златната среда в разходването на капитала си. Общо взето се налага да се водите първо от моментното състояние на фирмата си, после от стадия на развитието ѝ, от финансовите си отчети и планове и винаги да оставяте един набор от буферни средства за непредвидени ситуации. Те рано или късно настъпват.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: разходифинансови отчетиуправление на финансите

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да изберете в какво да инвестирате

от Biznesidei.bg
28 Юли 2022
Няма рецепта, която да Ви посочи кои вложения ще са успешни със сигурност и кои...

Какво да включите в инвестиционния си план?

от Biznesidei.bg
30 Юни 2022
Планирането е чудесна дейност, която помага в множество сфери. Дори при...

5 въпроса, които да си зададете, преди да вземете бизнес заем

от Biznesidei.bg
25 Май 2021
Парите движат бизнеса. Необходими са Ви, за да го създадете, да го развивате, да го...

5 стратегии за бизнес развитие

от Biznesidei.bg
10 Януари 2020
Ако бизнесът Ви си е стъпил на краката и генерира достатъчно печалби, е време да се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.