Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 причини за провала на Вашата стартъп фирма

от
460 0 13 Ноември. 2017
Управленски грешки

4 причини за провала на Вашата стартъп фирма
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Стартирането на бизнес е само първата стъпка от пътуването към успешната фирма. За да стигнете до нея обаче, трябва да се предпазите от препъникамъка провал на старта.

Преди да достигнете стадият на стабилност, трябва да внимавате за следните няколко грешки, защото те могат да провалят Вашия стартъп:
 
1. Компромис с ценностите на бизнеса.
 
Да речем, че сте фирма, предлагаща изцяло натурална козметика. Изповядвате ценностите на ползата от естествените безвредни продукти, с които поддържането на хигиената е не само удоволствие, но и здраве. Един единствен продукт, съдържащ ненатурални или дори вредни вещества (като парабени напр.), би стреснал потребителите Ви. Защото това би означавало, че Вие не спазвате обещанията си. Видят ли подобно нещо, клиентите не само ще спрат да купуват от Вас, но и ще предупредят близки и познати да направят същото.
 
2. Лошо име на бизнеса.
 
Името на фирмата Ви трябва да показва красноречиво с какво се занимавате и какво предлагате. Всяко двусмислено и неясно име ще създаде съмнения и ще вдъхне недоверие на потребителите. Колкото и да е трудно да изберете подходящото название, отделете на тази стъпка достатъчно време. Ще си благодарите в последствие.
 
3. Гледане на всеки конкурент като на враг.
 

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


За всички има място под слънцето. Дори за фирми, предлагащи сходни стоки. Вместо да гледате на конкурентите си като на врагове, използвайте ги като източник на знания. Поучете се от техния опит, вгледайте се в грешките, които са допуснали, вижте какви стратегии са проработили за тях. Разбира се, никой не казва да ги копирате, но те ще Ви дадат ясна представа какво работи и какво не работи на пазара на Вашите продукти. С което ще Ви спестят разходи и затруднения.
 
4. Неуспех в подготовката за най-лошото.
 
Всяко поемане на риск върви с възможността за провал. Затова е важно да се подготвите за този провал. Как ще се отрази на фирмата Ви, какви мерки ще са нужни, какви ресурси. Всичко това трябва да е планирано, преди да решите да рискувате в каквато и да е форма. Извеждате нов продукт на пазара? Помислете как ще се справите, ако не е успешен. Не забравяйте да подготвите и план за най-значителния провал - този на самата фирма. Ако се подготвите добре за тази стъпка, ще имате възможност в последствие отново да опитате късмета си в бизнеса.

Още причини бизнесът да се провали четете тук >>>
 
източник: entrepreneur.com

Tags: стартъп фирмастартиране на бизнеспровал

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 причини грубостта да води до провал на бизнеса

от Biznesidei.bg
22 Април 2016
Да, целите Ви са големи, мечтите Ви са големи и искате да постигнете много неща....

Не се влюбвайте в продукта си!

от Biznesidei.bg
17 Ноември 2017
Една от най-големите грешки, която можете да допуснете като предприемач, е да...

4 често срещани бизнес грешки, които да избягвате

от Biznesidei.bg
13 Ноември 2017
Грешките в бизнеса често струват твърде скъпо, а всяка от тях носи риска от провал...

11 причини наемането на роднини да е лоша идея

от Biznesidei.bg
07 Юли 2017
Мислите си, че да назначите роднини ще бъде от полза на фирмата Ви, защото можете...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Валидна ли е още обявата интересувам се моля пишете ми...

Кодекс на труда и още 12 ТРЗ закони и наредби, които работодателят трябва да спазва


димитрина...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.