Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Ето как да спечелите, когато се провалите

от
1800 0 20 Февруари. 2014
Управление на бизнеса

Ето как да спечелите, когато се провалите
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако сте предприемач, ще се провалите. Това не означава, че бизнесът Ви ще пропадне и ще банкрутирате. Това означава, че в някой момент от работата си, ще свършите нещо неправилно. Ще забравите за някаква уговорка със служител, ще закъснеете за среща, ще направите погрешен избор, ще отсъдите не както трябва. Ще сгрешите.

Как ще реагирате, когато се провалите, ще покаже много за това какъв човек сте и колко сте успели в бизнеса извън финансовата страна на въпроса. Но много от нас правят грешки и след това ги увеличават, като продължават да грешат, не защото имат лоши намерения, а защото просто не знаят какво да правят. 

Какво можете да направите обаче, за да подобрите шансовете си да спрете да грешите навреме? Ето какво:

Поемете пълна отговорност за провала. Не се опитвайте да се оправдавате. Не се опитвайте да лъжете. Това ще навреди сериозно на доверието, което хората имат във Вас, независимо дали става дума за екипа Ви, партньорите или клиентите. Признайте грешката си и пристъпете към решаване на проблема.

Компенсирайте клиента дори и да не Ви се струва справедливо. Можете да изпратите цял кашон с натурални сокове на клиент, който се е оплакал от качеството на един Ваш сок. Ако си позволите да направите такъв жест, при всичко положения той ще бъде запомнен.

Обяснете защо няма да се провалите отново. Клиентите се нуждаят от извинение, за да продължат да купуват от Вас. Те са инвестирали. Да се прехвърлят на друга фирма, ще им отнеме време, нерви, проучвания и ще им донесе риск, защото няма гаранция, че новата фирма е по-добра от Вас. Клиентът иска да продължи да работи с Вашата фирма, но трябва да знае, че проблемът няма да се повтори. Не е достатъчно да го уверите в това, трябва да сте сигурни, че клиентът го разбира.

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук



Не повтаряйте грешката никога. Всеки се проваля от врме на време. Повечето клиенти са разбрани хора, които са наясно с този факт. Когато обаче се провалите два и повече пъти по същия начин, клиентите започват да разбират, че това не е случайно събитие, а неприятен модел на поведение. В даден момент рискът, цената, загубеново време за намиране на друга фирма ще бъдат по-малки в сравнение с рисковете и загубите за клиента, ако продължи да купува от същия доставчик, и ще го изостави.

Tags: бизнесуправление на бизнесапровалгрешки

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от Biznesidei.bg
10 Август 2018
Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно...

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

2 проблема с харченето, стоящи пред бизнеса

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Ако сте стартирали бизнес или подобно нещо Ви предстои, със сигурност мислите за...

4 често срещани бизнес грешки, които да избягвате

от Biznesidei.bg
13 Ноември 2017
Грешките в бизнеса често струват твърде скъпо, а всяка от тях носи риска от провал...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.