Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 бързи съвета за добро управление на финансите в малкия бизнес

от
649 0 06 Април. 2021
Успешни практики

5 бързи съвета за добро управление на финансите в малкия бизнес
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Парите са това, което "движи" бизнеса. Няма как да стартирате без тях, няма как да се развивате без тях.

Затова е важно да ги управлявате добре.
 
Ако фирмата Ви е малка и сами се справяте с управлението на финансовите средства в нея, ето няколко полезни съвета:
 
1. Работете с бюджет.
 
Той ще Ви помогне не само да не забравите дадено задължение, но и да следите за какво колко се харчи. Ако виждате къде отиват средствата Ви, ще Ви бъде по-лесно да се въздържате от необмислени разходи. Същевременно ще имате нагледен списък на това, което е задължително на се плати, и на това, което остава след като задължителното бъде платено. Оттам ще знаете в какви рамки трябва да поберете другите си разходи.
 
2. Не разчитайте на хартията.
 
От една страна, защото ще Ви е много по-лесно да следите ситуацията. Ако организирате документооборота си добре, с няколко клика ще можете да правите справки и изчисления. А така и ще си спестите време и усилия. От друга страна хартията също е консуматив, който струва пари. Спестите ли си я, ще си спестите разходите за нея. Колкото и малки да Ви се струват те, няма смисъл от тях, щом можете да ги избегнете и при това да работите по-ефективно.
 

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


3. Автоматизирайте плащането на обичайните си сметки.
 
Интернет, наем, абонаментни услуги и подобни - най-добре е те да се плащат автоматизирано, за да си спестите време и усилия. Така или иначе без да направите тези разходи, няма как да работите. Ще избегнете и риска да забравите плащанията.
 
4. Приоритизирайте онези свои продукти и услуги, които носят надеждни приходи.
 
Когато мащабите са малки, е по-трудно да се рискува. За сметка на това е важно да има редовни приходи, за да поемате с тях разходите. Ето защо е важно да се концентрирате в предлагането на стоките и услугите, които Ви носят сигурни пари. Влагайте рекламните си усилия най-вече в тяхното популяризиране. Така ще си осигурите редовни постъпления, а те са жизнено важни, особено в усложнена икономическа обстановка.
 
5. Назначавайте внимателно.
 
Намирането на най-подходящите хора за предлаганите от Вас длъжности няма да е никак лесно. Но по-добре да отделите време и да хвърлите усилия в него еднократно. Така ще си спестите от една страна разходите заради лошо изпълнение от неподходящи кадри, от друга - разходите по наемане на нови служители, и от трета - разходите по обучаване на тези нови служители. 
 
източник: allbusiness.com

_____________________________

изображение от: Karolina Grabowska from Pexels
 

Tags: малък бизнесфинансиразходи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 ключови елемента, които всеки сайт на малък бизнес трябва да има

от Biznesidei.bg
06 Март 2017
Бизнесът Ви може да е малък, но е задължително да има собствен сайт, дори и ако няма...

5 причини едно бизнес партньорство да се провали

от Biznesidei.bg
30 Март 2021
Създаването на бизнеса заедно с партньор носи доста позитиви. Най-малкото...

3 проблема, свързани с местоположението на бизнеса и магазините му, които се решават от минаването онлайн

от Biznesidei.bg
09 Март 2021
В настоящите условия все повече хора работят онлайн и от разстояние. Това,...

2 стратегии, които съдействат на бизнес развитието в трудни времена

от Biznesidei.bg
02 Март 2021
В условията на пандемия много бизнес организации са изправени пред значителни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.