Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 бързи съвета за добро управление на финансите в малкия бизнес

от
1340 0 06 Април. 2021
Успешни практики

5 бързи съвета за добро управление на финансите в малкия бизнес
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Парите са това, което "движи" бизнеса. Няма как да стартирате без тях, няма как да се развивате без тях.

Затова е важно да ги управлявате добре.
 
Ако фирмата Ви е малка и сами се справяте с управлението на финансовите средства в нея, ето няколко полезни съвета:
 
1. Работете с бюджет.
 
Той ще Ви помогне не само да не забравите дадено задължение, но и да следите за какво колко се харчи. Ако виждате къде отиват средствата Ви, ще Ви бъде по-лесно да се въздържате от необмислени разходи. Същевременно ще имате нагледен списък на това, което е задължително на се плати, и на това, което остава след като задължителното бъде платено. Оттам ще знаете в какви рамки трябва да поберете другите си разходи.
 
2. Не разчитайте на хартията.
 
От една страна, защото ще Ви е много по-лесно да следите ситуацията. Ако организирате документооборота си добре, с няколко клика ще можете да правите справки и изчисления. А така и ще си спестите време и усилия. От друга страна хартията също е консуматив, който струва пари. Спестите ли си я, ще си спестите разходите за нея. Колкото и малки да Ви се струват те, няма смисъл от тях, щом можете да ги избегнете и при това да работите по-ефективно.
 

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


3. Автоматизирайте плащането на обичайните си сметки.
 
Интернет, наем, абонаментни услуги и подобни - най-добре е те да се плащат автоматизирано, за да си спестите време и усилия. Така или иначе без да направите тези разходи, няма как да работите. Ще избегнете и риска да забравите плащанията.
 
4. Приоритизирайте онези свои продукти и услуги, които носят надеждни приходи.
 
Когато мащабите са малки, е по-трудно да се рискува. За сметка на това е важно да има редовни приходи, за да поемате с тях разходите. Ето защо е важно да се концентрирате в предлагането на стоките и услугите, които Ви носят сигурни пари. Влагайте рекламните си усилия най-вече в тяхното популяризиране. Така ще си осигурите редовни постъпления, а те са жизнено важни, особено в усложнена икономическа обстановка.
 
5. Назначавайте внимателно.
 
Намирането на най-подходящите хора за предлаганите от Вас длъжности няма да е никак лесно. Но по-добре да отделите време и да хвърлите усилия в него еднократно. Така ще си спестите от една страна разходите заради лошо изпълнение от неподходящи кадри, от друга - разходите по наемане на нови служители, и от трета - разходите по обучаване на тези нови служители. 
 
източник: allbusiness.com

_____________________________

изображение от: Karolina Grabowska from Pexels
 

Tags: малък бизнесфинансиразходи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 ключови елемента, които всеки сайт на малък бизнес трябва да има

от Biznesidei.bg
06 Март 2017
Бизнесът Ви може да е малък, но е задължително да има собствен сайт, дори и ако няма...

3 вида инвестиции със сравнително нисък риск

от Biznesidei.bg
13 Октомври 2022
Преди да вземете решение на вложите парите си в каквото и да било, трябва да...

5 принципа на стратегията за дългосрочно инвестиране

от Biznesidei.bg
06 Октомври 2022
Без значение в какво ще вложите парите си, правите ли го дългосрочно, добра идея е...

4 съвета за стартиращия инвеститор

от Biznesidei.bg
15 Септември 2022
Без значениe дали зад гърба Ви стои собствен бизнес или само лични спестявания,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.