Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета за осигуряване на по-бързи плащания от клиенти

от
176 0 26 Октомври. 2021
Успешни практики

4 съвета за осигуряване на по-бързи плащания от клиенти
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Приходите са жизненоважни за всеки бизнес, затова ако често чакате плащания от клиенти, това може да доведе до затруднения да покривате собствените си задължения.

Без значение какво предлагате - продукти, услуги, абонаменти - във Ваш интерес е да получавате сумите от потребителите си своевременно.
 
Ето какво можете да направите, за да стимулирате клиентите да се издължат по-скоро:
 
1. Правете отстъпки при ранни плащания.
 
Това ще Ви струва част от цената, но по-добре да имате по-малко пари навреме, отколкото приходите да закъснеят. Този метод ще стимулира и клиентите, за които стандартната цена е малко по-висока, отколкото са готови да платят.
 
2. Предложете разсрочено плащане.
 
Ако можете да си го позволите, дайте възможност на клиентите да се издължат към Вас на части за по-дълъг период от време. Така, дори и да не получите пълната сума веднага, все пак ще получите средства, а и ще продължите да ги получавате, докато клиентът се издължи напълно.
 

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


3. Напомняйте на клиентите, които са обещали да платят, но не са го направили още.
 
Не разчитайте клиентите да помнят какво кога са решили да купят. По-добре се свържете с тях, за да обсъдите кога да очаквате плащането или пък да не го очаквате въобще. По-добре за Вас е да сте наясно, дори когато клиентът се е отказал от покупката.
 
4. Позволете на клиентите да платят по удобен за тях начин.
 
Ще има хора, които предпочитат банкови плащания, ще има такива, които ще изберат разплащателни платформи (като PayPal, например), за трети ще е най-удобно да го направят в брой. Ако забележите, че множество клиенти искат определен тип разплащане, който не предлагате, най-добре го осигурете, за да улесните постъпленията.
 
източник: allbusiness.com

_______________________________________________

изображение от: Morgan Housel on Unsplash
 

Tags: плащанияклиентиприходи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

Защо е по-умно да продавате на корпоративни, а не на битови клиенти

от Biznesidei.bg
17 Юни 2016
Ако се питате дали да произвеждате продукти за крайни или корпоративни клиенти,...

7 урока, които можем да научим от Стив Джобс

от Biznesidei.bg
03 Декември 2021
Постиженията на Джобс в сферата на компютърните и мобилните технологии са...

3 правила за ефективни преговори

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2021
Преговорите не целят просто получаването на най-добра оферта или най-изгодна...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.