Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета за осигуряване на по-бързи плащания от клиенти

от
391 0 26 Октомври. 2021
Успешни практики

4 съвета за осигуряване на по-бързи плащания от клиенти
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Приходите са жизненоважни за всеки бизнес, затова ако често чакате плащания от клиенти, това може да доведе до затруднения да покривате собствените си задължения.

Без значение какво предлагате - продукти, услуги, абонаменти - във Ваш интерес е да получавате сумите от потребителите си своевременно.
 
Ето какво можете да направите, за да стимулирате клиентите да се издължат по-скоро:
 
1. Правете отстъпки при ранни плащания.
 
Това ще Ви струва част от цената, но по-добре да имате по-малко пари навреме, отколкото приходите да закъснеят. Този метод ще стимулира и клиентите, за които стандартната цена е малко по-висока, отколкото са готови да платят.
 
2. Предложете разсрочено плащане.
 
Ако можете да си го позволите, дайте възможност на клиентите да се издължат към Вас на части за по-дълъг период от време. Така, дори и да не получите пълната сума веднага, все пак ще получите средства, а и ще продължите да ги получавате, докато клиентът се издължи напълно.
 

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук


3. Напомняйте на клиентите, които са обещали да платят, но не са го направили още.
 
Не разчитайте клиентите да помнят какво кога са решили да купят. По-добре се свържете с тях, за да обсъдите кога да очаквате плащането или пък да не го очаквате въобще. По-добре за Вас е да сте наясно, дори когато клиентът се е отказал от покупката.
 
4. Позволете на клиентите да платят по удобен за тях начин.
 
Ще има хора, които предпочитат банкови плащания, ще има такива, които ще изберат разплащателни платформи (като PayPal, например), за трети ще е най-удобно да го направят в брой. Ако забележите, че множество клиенти искат определен тип разплащане, който не предлагате, най-добре го осигурете, за да улесните постъпленията.
 
източник: allbusiness.com

_______________________________________________

изображение от: Morgan Housel on Unsplash
 

Tags: плащанияклиентиприходи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

Защо е по-умно да продавате на корпоративни, а не на битови клиенти

от Biznesidei.bg
17 Юни 2016
Ако се питате дали да произвеждате продукти за крайни или корпоративни клиенти,...

3 вида инвестиции със сравнително нисък риск

от Biznesidei.bg
13 Октомври 2022
Преди да вземете решение на вложите парите си в каквото и да било, трябва да...

5 принципа на стратегията за дългосрочно инвестиране

от Biznesidei.bg
06 Октомври 2022
Без значение в какво ще вложите парите си, правите ли го дългосрочно, добра идея е...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.