4 начина, по които малкият бизнес може да се справи с големите конкуренти
4392
0
22 Февруари. 2017
Успешни практики
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Не е задължително да имате голяма компания, за да се конкурирате с крупните играчи. Да, те имат по-голям пазарен дял и по-големи възможности, но това не следва да Ви спира.
Не е задължително и да разполагате с големи капитали, които да хвърляте в маркетингови усилия.
Вместо това можете да направите следните няколко неща:
1. Влезте в конкретна ниша на пазара.
Малкият бизнес разполага с предимството на фокуса. Големите компании имат големи разходи и затова се опитват да заемат множество ниши, което ги прави по-малко съсредоточени върху предлагането на особено специализирани продукти. Вие можете да се възползвате от тази тяхна слабост и да станете специалист в конкретната област. Търсете онези специфични продукти, които големите конкуренти не продават, и ги предложете на ключовите им целеви клиенти.
2. Определете предисмтвото си.
Тук сте за решаване на някакъв проблем, за тази цел трябва да имате конкурентно предимство, което да Ви отличава. То може да се заключава в неща като:
❖ Колко бързо отговаряте на клиентски запитвания и оплаквания;
❖ По-удобно и екологично чисто пакетиране
❖ Безопасност на употреба на продукта
❖ Популярни клиенти
По-добра доставка и т.н. и т.н.
3. Изключителни продукти.
Нови проучвания на Microsoft сочат, че вече имаме само 8 секунди, да привлечем вниманието на клиентите. Ако марката Ви не говори сама за себе си като тази на някой от големите Ви конкуренти, предложете продукт, който мигновено да впечатли потребителите. Усъвършенствайте го непрекъснато. Опростявайте и изяснявайте всичките му функции, така че той да стане толкова интуитивен за употреба, че клиентите да разбират от пръв поглед какви проблеми ще реши за тях и как да го използват.
4. Концентрация върху обслужването на клиентите и отношенията с тях.
Голямата фирма няма възможност да установи тясно лично общуване с клиентите си. Малката обаче го има. Вие можете да отделите от времето си и да изслушате клиентите си, да им обърнете внимание, да вникнете в проблемите им. Вие имате предимството на възможността да накарате потребителите да се почувстват важни. А това винаги е силен мотиватор да се върнат отново при Вас.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 ключови елемента, които всеки сайт на малък бизнес трябва да има
от Biznesidei.bg
06 Март 2017
Бизнесът Ви може да е малък, но е задължително да има собствен сайт, дори и ако няма...
3 вида инвестиции със сравнително нисък риск
от Biznesidei.bg
13 Октомври 2022
Преди да вземете решение на вложите парите си в каквото и да било, трябва да...
5 принципа на стратегията за дългосрочно инвестиране
от Biznesidei.bg
06 Октомври 2022
Без значение в какво ще вложите парите си, правите ли го дългосрочно, добра идея е...
4 съвета за стартиращия инвеститор
от Biznesidei.bg
15 Септември 2022
Без значениe дали зад гърба Ви стои собствен бизнес или само лични спестявания,...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари