Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 важни бизнес умения, които няма да научите в училище

от
7522 0 08 Март. 2016
Успешни практики

3 важни бизнес умения, които няма да научите в училище
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Историята в пълна с примери за предприемачи, които са постигнали успех без да са имали бизнес образование.

Никой не подценява важността му, разбира се, нито пък иска да Ви убеди, че е излишно. Напротив - то има своето място. Но непрекъснатото продължаващо учене през целия живот е това, което съдейства на предприемача да се развива и да движи напред компанията си.
 
Независимо от личното Ви мнение за ролята на образованието за бизнес успеха, три от най-важните умения, които са необходими при управлението на една фирма, няма да усвоите в хода на образованието си. Ето за какво става дума:
 
1. Комуникирането.
 
Предприемачите реализират точно толкова голям успех, колкото големи са възможностите им да обяснят бизнес визията си. Комуникирането е в общи линии най-важното умение на предприемачите. 
 
Способностите за комуникиране са необходими във всеки един аспект от предприемаческата работа. Те са активни при общуването с всички, обвързани по някакъв начин с организацията: служителите, инвеститорите, партньорите, клиентите.
 
Тук не става дума просто да говорите до отмаляване. Няма значение колко много говорите, ако думите Ви са нeубедителни, а техниката Ви на общуване - неприятна, досадна и откровено нахална. Да знаете кога да комуникирате и кога да не го правите, а и по какъв начин да го направите, е ключът към постигането на траен успех.
 
2. Справянето с много задачи едновременно.

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


 
Никой не очаква от предприемачът да върши всичко във фирмата си, но е важно да е наясно с всички дейности в нея. В началото на бизнеса ще трябва да се подвизавате като "човека-оркестър" и да изпълнявате множество задачи без чужда помощ. Колкото повече се разраства начинанието Ви, толкова по специфични ще стават те. А и толкова по-сложни.
 
Ако имате късмета да се разраснете достатъчно, ще трябва да взимате не само управленски решения, но и да ръководите екип от мениджъри.
 
Независимо от стадия, в който се намира бизнесът Ви, ще се налага да се заемате с много различни дейности по едно и също време. Нямате друг избор, освен да се научите да го правите и то добре. 
 
3. Внимание към детайла.
 
Никога не пренебрегвайте детайлите, защото - противно на очакваното - те обикновено се набиват на очи. Това до голяма степен е и въпрос на репутация - хората, които изпипват работата си винаги са по-уважавани от онези, които я претупват. 
 
Няма значение дали това се отнася за някакви специфики на продуктите и услугите Ви или за ежедневните финансови доклади, благодарствените писма към доставчици, картичките за празници, които пращате на партньорите си. Всички тези малки на пръв поглед неща показват цялостното Ви отношение към бизнеса Ви и към хората, заети в него. Вниманието към детайла позволява не само да не пропуснете нищо важно в бизнеса си, но и Ви създава реноме - сред служителите, сред партньорите, сред доставчиците и дистрибуторите. Най-вече - сред клиентите. А добрият пример е заразителен - колкото по-добър такъв давате на служителите си, толкова по-добри служители можете да имате.
 
източник: businessinsider.com

Tags: уменияпредприемачимениджмънт

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 филма, които предприемачите трябва да гледат

от Biznesidei.bg
12 Юни 2020
Като предприемач винаги се нуждаете от вдъхновение и мотивация, за да развивате...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

Успелите предприемачи са винаги на работа

от Biznesidei.bg
06 Ноември 2015
Случвало ли Ви се е да опитате да се свържете с някого, само за да получите...

Научете се да бъдете предприемачи: 4 стъпки към успеха

от Biznesidei.bg
28 Септември 2015
Има хора, които, изглежда, са родени за предприемачи. От най-ранна възраст показват...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.