Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина да контролирате графика си

от
3656 0 21 Юли. 2016
Успешни практики

3 начина да контролирате графика си
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Предприемачите, опериращи в малък бизнес, независимо от индустрията, често се оплакват от липсата на време. Ентусизмът, разбира се, помага много, защото Ви прави по-мотивирани и Ви кара да работите по-продуктивно.

Той, обаче, не е достатъчен. Особено на фона на това, че с развитието на бизнеса Ви, ако не вземете мерки, времето ще Ви стига за все по-малко и по-малко дейности. Поради това трябва да контролирате графика си по-добре и да изчистите от него онова, което може да бъде изчистено. Ето няколко съвета:
 
1. Делегирайте, дори когато нямате служители.
 
Липсата на време често се дължи на липсата на ресурси. А служителите също се явяват ресурс. Ако нямате възможност да наемете нови служители, потърсете в обкръжението си - семейство и приятели - хора, които биха били готови да Ви окажат съдействие за една или друга лека задача. Изберете такива хора, на които се доверявате и качеството на чиято работа познавате добре.
 
2. Комбинирайте личния и професионалния си живот стратегически.
 
Когато сте собственик на малък бизнес е много трудно да поставяте ясна граница между личния и професионалния си живот. Ако успеете да се научите да се справяте едновременно с двата си типа отговорности, ще си спестите много време. Тук не става дума за баланс между работа и личен живот, а по-скоро за смес от тях. Тъй като за Вас няма конкретно работно време, съвместяването 
ще Ви помогне да не неглижирате нито едно от задълженията си.
 
3. Научете се да казвате "Не".

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


 
Хората, които се претоварват, са тези, които имат най-големи затруднения и са най-стресирани. Вероятно ще Ви е трудно да откажете предложения за бизнес, които могат да се окажат печеливши, но понякога се налага да го направите.


Когато Ви помолят да направите нещо, си задайте следния въпрос: каква ценност носи на моя бизнес или на мен това? Не е нужно отговорът да е сложен, но трябва да е конкретен. Независимо дали ще спечелите добри пари, завържете силни контакти или ще се забавлявате с конкретната задача - тя трябва да Ви носи нещо ценно. Доверете се и на интуицията си. Бъдете наясно по какъв начин разходвате времето и ресурсите си ежедневно, за да можете да преценявате дали имате възможност да поемете новата задача. Ако нямате такава възможност и/ или тя не Ви носи достатъчно ползи - откажете я.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: управление на малък бизнесбизнес графикмалък бизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

5 ключови елемента, които всеки сайт на малък бизнес трябва да има

от Biznesidei.bg
06 Март 2017
Бизнесът Ви може да е малък, но е задължително да има собствен сайт, дори и ако няма...

4 съвета за стартиращия инвеститор

от Biznesidei.bg
15 Септември 2022
Без значениe дали зад гърба Ви стои собствен бизнес или само лични спестявания,...

3 неща, които умните инвеститори правят в момента

от Biznesidei.bg
09 Септември 2022
Настоящите икономически условия са предизвикателни пред всички. Инфлацията се...

В какво можете да вложите спестяванията си сега

от Biznesidei.bg
08 Септември 2022
Ако имате заделени средства, вероятно се питате какво е разумно да направите с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.