Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7-те неща, които успелите хора не казват

от
7893 0 03 Април. 2014
Успели личности

7-те неща, които успелите хора не казват
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Искате да успеете? Всеки иска! Но успехът зависи от доста фактори, които не трябва да пренебреграте. Думите са едни от тях. Ето защо е много важно да внимате какво говорите на работното си място.

Вашата кариера е твърде важна, за да си позволите да я жертвате заради няколко негативни реплики. Прочетете посочените долу фрази, които да изключите от речника си, ако искате да имате успех:

1. Това го няма в длъжностната ми характеристика. Когато получите поредната задача, която не е в списъка Ви, по-добре не прибягвайте до горепосоченото класическо оправдание. По-добре обсъдете с ръководството си каква е Вашата роля във фирмата и дали не трябва да се преразгледа тя. Имайте предвид, че щом Ви дават повече работа, знаят, че можете да се справите с нея. Използвайте този факт в своя полза и преговаряйте за по-добри работни условия.

2. Не може да се направи. Никой не обича директен отпор без дори опит да се свърши конкретното нещо. Отказът Ви да положите усилия говори, че не можете да се развивате или че се развивате само в тясна, избрана от Вас посока. Няма как да получавате повишение, ако отказвате да се заемате с по-трудни задачи.

3. Не съм виновен. Никой не иска да работи с човек, който търси кого да обвини за грешките си. Те са си Ваши, носете си отговорността. Да признаете, когато сте сбъркали, показва характер и способност да се поучавате от грешките си. Това е, което хората ще уважават у Вас. Или няма, ако не можете да им го покажете.

4. Това ще отнеме само минута. Освен ако нещото не отнема точно 60 секунди, не обещавайте да отnеmе толкова. Ако винаги говорите така, ще покажете подценяване на отговорностите си. Или просто че ги игнорирате и неглижирате.

5. Нямам нужда от помощ. Дори и да си мислите, че можете да се справите с всичко сами, екипната работа е от голямо значение. Трябва да умеете да работите с други хора, за да се научите да ги ръководите. Ако не го направите, няма да се издигнете в трудовата йерархия.

6. Не е честно. Няма нищо честно в живота. Вместо да се оплаквате, трябва да намерите начин да решите проблема, пред който сте се изправили. Някой е получил повишението, за което се борите Вие? Вместо да натяквате колко го заслужавате, направете всичко възможно да покажете колко подходящи сте за тази позиция и че я заслужете.

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук



7. Така се е правило винаги. Всичко се променя. Особено в турболентната бизнес среда. Трябва да сте достатъчно гъвкави и повратливи, за да се нагаждате спрямо промените. Отказът да го направите, ще Ви струва всякакви шансове да получите повишение, защото това повишение ще предполага да промените начина си на работа.

Tags: бизнескариераповишение

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

14 мотивиращи цитата, с които да се вдъхновите за нова бизнес идея

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2017
Като предприемач, мениджър и лидер Вашите мисли са от значение всеки ден....

19 вдъхновяващи цитата за успех в бизнеса

от Biznesidei.bg
05 Май 2016
Какво е успехът? Той има много дефиниции, но едно е това, за което великите хора се...

5 съвета от Уорън Бъфет за инвестирането на фондовата борса

от Biznesidei.bg
27 Септември 2022
Когато именитият инвеститор има какво да сподели, си струва да се вслушаме. Ето...

Топ съвети от Уорън Бъфет за борба с инфлацията

от Biznesidei.bg
31 Май 2022
Уорън Бъфет е име, което няма нужда от представяне. Легендарният инвеститор...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.