Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Не се влюбвайте в продукта си!

от
3714 0 17 Ноември. 2017
Управленски грешки

Не се влюбвайте в продукта си!
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Една от най-големите грешки, която можете да допуснете като предприемач, е да поставите своя продукт на пиедестал.

Защото може да се окажете единственият му почитател.
 
Защо още е важно да избягвате това прекомерно превъзнасяне?
 
Ползи от това да поддържате част от функциите на продукта си със сигурност има. В някои случай потребителите не са наясно, че се нуждаят именно от това. Проблемът обаче е, когато инатът Ви и нежеланието Ви за промяна достигнат точката, в която се противите на разумните изисквания на потребителите. Или дори на тези, които не считате за чак толкова разумни, но са изразени от ядрото Ваши най-ценни потребители. Хората, които потребяват тази конкретна стока най-вече от Вас.
 
Негативите в дългосрочен план.
 
В краткосрочен план да не променяте и развивате продукта си, няма да е значителен проблем, особено ако вече има изразена клиентска база.

Ако обаче не го развивате, в един момент той ще се окаже морално остарял. Конкурентните продукти ще са "дръпнали" напред в развитието си и ще са много по-съобразени с изискванията на потребителите. Ще са по-лесни и приятни за ползване, ще отговарят на нуждите по-ефективно, ще привличат дори само заради това, че са нови. Вашият продукт няма да го прави, защото няма да се развива. Все пак го обичате твърде много такъв, какъвто е.
 
Не пропускайте да изслушвате хората.

В електронен формат: Ръководство за работа с Excel
В електронен формат: Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


 
Задайте си въпроса за кого произвеждате своя продукт. Дали го правите за себе си и собственото си удовлетворение или го предлагате за ползвателите му, хората, които Ви плащат, за да го имат и ползват. Ако продуктът Ви е произвеждан заради Вас, клиентите ще потърсят негова алтернатива. Защото те са склонни да дават парите си за онази стока, която е произведена именно за тях. 
 
За сметка на това, ако продуктът Ви е насочен към потребителите, той ще се развива съобразно тях. Ще се променя, ще получава нови функции, някои от тях ще изчезнат. Дори и цветовете му може да се диктуват от желанията на клиентите, ако имат значение. И колкото по-съобразен с промените у купуващите го е Вашият продукт, толкова по-голямо доверие ще му гласуват те. И тези, които го предпочитат пред всички други, ще му останат лоялни. А както е известно, това са най-ценните клиенти, защото можете да разчитате на тях.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: продуктиуправление на бизнесагрешки

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 грешки в управлението на личните финанси

от Biznesidei.bg
30 Септември 2022
Инвестирането може да Ви донесе приходи, с които да се издържате или поне да...

6 грешки на инвестирането в криптовалути

от Biznesidei.bg
03 Юни 2022
Криптовалутите продължават да набират популярност. Така че е естествено да се...

5 често срещани грешки в инвестирането

от Biznesidei.bg
02 Юни 2022
Вложенията са начин да се борите с настоящата инфлация. Важното е обаче да...

4 грешки, които да избягвате, когато избирате лого за фирмата си

от Biznesidei.bg
21 Април 2022
Логото е един от най-важните визуални елементи на бизнеса. Той е сред нещата, по...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.