Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Спешните задачи или важните задачи?

от
4158 0 16 Април. 2013
Управление на бизнеса

Спешните задачи или важните задачи?
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Занимаването със спешни задачи кара служителите да се чувстват значими и важни за фирмата, причинява отделянето на адреналин и мотивира служителите. Затова служителите предпочитат да започнат със спешната работа и се развиват със справянето със спешни задачи. Но освен това спешните задачи причиняват стрес и карат служителите да се притесняват, че няма да могат да свършат своите задължения. Някои от спешните задачи са и важни. Разрешаването на спешна и важна задача в последен момент предизвиква голямо удоволствие.

Следователно спешността на една задача изглежда като най-важен критерий при определянето на приоритетите.
НО проблема идва от там, че често не отделяме достатъчно много време за важните, но не спешни задачи, поради постоянно възникващите спешни задачи. Това превръща много неспешни задачи в спешни задачи.
Важността на задачите е много индивидуално според целите на фирмите.
Ето някои съвети за справяне със задачите:
1. Подхответе се. 
Късметлии са винаги подготвените. Затова тези, които могат да се подготвят навреме са по-успешни.
 
2. Организирайте се. 
Планирането е мисловната подготовка. С времето доброто планиране ще повиши и качеството на мислене. Хора, които могат да подготвят документите и задачите си навреме намаляват ситуациите в които ще им се налага да вършат спешни неща.
 
3. Кoнцентрирайте се върху възможностите, а не върху проблемите.
Истинския успех не е в това да разрешавате проблемите, които възникват от вашите или чуждите грешки, а да осъзнавате възможностите и да можете да се възползвате от тях. Но да се възпозлвате от възможности означава да поемете инициативата и приоритетът Ви да са важните задачи. 
 
4. Личностно развитие. 
В ерата на информационните технологии успеха зависи много от това дали искате да се развивате непрестанно. Хора, които отказват да се учат на нови неща рискуват да загубят своите позиции.

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

ДДС наръчник 2019 - практика и решения по ЗДДС
ДДС наръчник 2019 - практика и решения по ЗДДС

Повече детайли тук


 
5. Социално взаимодействие. 
Хора с чести социални контакти имат по-добри възможности за развитие и реализация. Те могат да прилекат повече ресурси в своя полза. 
 
6. Поемане на отговорност за развиване на отбор.
независимо дали става въпрос за група от студенти, отбор от служители или за семейство, поемането на отговорност относно развиването на даден отбор води до засилването му.
 
7. грижете се за здравето.
Повишавайте качеството си на живот - мийте си зъбите често, спортувайте и се хранете редовно. 

Tags: управление на бизнесабизнес идеи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 бързи съвета за добро управление на финансите в малкия бизнес

от Biznesidei.bg
06 Април 2021
Парите са това, което "движи" бизнеса. Няма как да стартирате без тях, няма как да се...

5 причини едно бизнес партньорство да се провали

от Biznesidei.bg
30 Март 2021
Създаването на бизнеса заедно с партньор носи доста позитиви. Най-малкото...

3 проблема, свързани с местоположението на бизнеса и магазините му, които се решават от минаването онлайн

от Biznesidei.bg
09 Март 2021
В настоящите условия все повече хора работят онлайн и от разстояние. Това,...

2 стратегии, които съдействат на бизнес развитието в трудни времена

от Biznesidei.bg
02 Март 2021
В условията на пандемия много бизнес организации са изправени пред значителни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.