от Димитър Александров
4636
16 Април. 2013
Управление на бизнеса
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Занимаването със спешни задачи кара служителите да се чувстват значими и важни за фирмата, причинява отделянето на адреналин и мотивира служителите. Затова служителите предпочитат да започнат със спешната работа и се развиват със справянето със спешни задачи. Но освен това спешните задачи причиняват стрес и карат служителите да се притесняват, че няма да могат да свършат своите задължения.
Някои от спешните задачи са и важни. Разрешаването на спешна и важна задача в последен момент предизвиква голямо удоволствие.
Следователно спешността на една задача изглежда като най-важен критерий при определянето на приоритетите.
НО проблема идва от там, че често не отделяме достатъчно много време за важните, но не спешни задачи, поради постоянно възникващите спешни задачи. Това превръща много неспешни задачи в спешни задачи.
Важността на задачите е много индивидуално според целите на фирмите.
Ето някои съвети за справяне със задачите:
1. Подхответе се.
Късметлии са винаги подготвените. Затова тези, които могат да се подготвят навреме са по-успешни.
2. Организирайте се.
Планирането е мисловната подготовка. С времето доброто планиране ще повиши и качеството на мислене. Хора, които могат да подготвят документите и задачите си навреме намаляват ситуациите в които ще им се налага да вършат спешни неща.
3. Кoнцентрирайте се върху възможностите, а не върху проблемите.
Истинския успех не е в това да разрешавате проблемите, които възникват от вашите или чуждите грешки, а да осъзнавате възможностите и да можете да се възползвате от тях. Но да се възпозлвате от възможности означава да поемете инициативата и приоритетът Ви да са важните задачи.
4. Личностно развитие.
В ерата на информационните технологии успеха зависи много от това дали искате да се развивате непрестанно. Хора, които отказват да се учат на нови неща рискуват да загубят своите позиции.
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Повече детайли тук
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Повече детайли тук
5. Социално взаимодействие.
Хора с чести социални контакти имат по-добри възможности за развитие и реализация. Те могат да прилекат повече ресурси в своя полза.
6. Поемане на отговорност за развиване на отбор.
независимо дали става въпрос за група от студенти, отбор от служители или за семейство, поемането на отговорност относно развиването на даден отбор води до засилването му.
7. грижете се за здравето.
Повишавайте качеството си на живот - мийте си зъбите често, спортувайте и се хранете редовно.
Tags: управление на бизнесабизнес идеи
Сподели своя коментар0 Коментари