Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да се справим с трудни клиенти?

от
7385 0 17 Януари. 2014
Управление на бизнеса

Как да се справим с трудни клиенти?
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Преди известно време в интернет се разпространи новината за кафене във Франция с интересно отношение към клиентите. В кафенето, което се намира в Nice (Франция) същото кафе се продава с три различни цени: - "Едно кафе" - 7 евро - "Едно кафе, моля" - 4.25 евро - " Добър ден. Едно каде, моля" - 1.40 евро. В последно време в каденето на Пепино имало много стресирани и нелюбезни клиенти. И той е намерил перфектния начин да се справи с тях.

Какъв е вашия метод за справяне с трудните клиенти? Знаете ли как може да се справите с трудните клиенти?
 
Клиентите, които задавар повече въпроси и очакват по-подробна информация относно продуктите не бива да се наричат трудни клиенти. Клиенти, които се интересуват от детайлите могат да бъдат приемани като една дорба възмойност за служителите, които ги обслужват. Така служителите придобиват опит в обслужването на клиенти и научават всички аспекти на продуктите, които продават. 
Но истинския проблем идва от клиентите, които не могат да бъдат удовлетворени. Той няма да слуша Вашите предложения, ще бъде нервен и концентриран върху проблемите. 
Не забравяйте, че клиентите винаги са прави и трябва да се концентрирате върху удовлетворяването им.
 
Как да управляваме кризите с трудни клиенти?
 
За да се справите с трудни клиенти, трябва да сте предварително подготвени относно проблемите, които могат да възникнат с тях. 
Особено ако се свръзвате с клиентие чрез социалните медии трябва да сте по-внимателни. Там незадоволените клиенти могат да стават по-агресивни. Вашето предимство ще бъде това, че ще имате време за да обмислите как да подходите към него и как да намерите точните отговори на въпросите му. По-долу са посочени няколко съвети за развиване на Вашето клиентско обслужване.
 
1. Познавайте своите клиенти. 
Това е много важно за да идентифицирате нуждите на клиентите. 
 
2. Слушайте техните искания и проблеми. 

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук


Трябва добре да идентифицирате проблемите на клиентите за да можете да им отговорите по най-правилния начин. 
 
3. Покажете на клиентите, че Ви пука за техните проблеми. 
Това ще ги накара да се успокоят и да проявят по-голямо разбиране. 
В случай, че клиента е много агресивен, другия добър подход е да не поемате отговорност за проблемите. 
 
4. Предлагайте няколко решения на проблемите. 
Това ще улесни разрешаването на проблемите. Клиентите обичат да имат избор. 
 
5. Бъдете търпеливи и спокойни. 
Трудните клиенти се делят на две. Такива които се удовлетворяват след като отговорите на техните очаквания и искания, и такива които нямат никакво желание да им бъдат разрешени проблемите. Трябва да те изключително търпеливи и спокойни с втория тип клиенти. 

Tags: маркетингклиентиуправление

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 въпроса, които да си зададете, преди да вземете бизнес заем

от Biznesidei.bg
25 Май 2021
Парите движат бизнеса. Необходими са Ви, за да го създадете, да го развивате, да го...

5 бързи съвета за добро управление на финансите в малкия бизнес

от Biznesidei.bg
06 Април 2021
Парите са това, което "движи" бизнеса. Няма как да стартирате без тях, няма как да се...

5 причини едно бизнес партньорство да се провали

от Biznesidei.bg
30 Март 2021
Създаването на бизнеса заедно с партньор носи доста позитиви. Най-малкото...

3 проблема, свързани с местоположението на бизнеса и магазините му, които се решават от минаването онлайн

от Biznesidei.bg
09 Март 2021
В настоящите условия все повече хора работят онлайн и от разстояние. Това,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.