Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5-те фундамента на растежа на малкия бизнес

от
7038 0 15 Юни. 2016
Стартиране на бизнес

5-те фундамента на растежа на малкия бизнес
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Може да бъде много ентусиазиращо да отворите своя фирма. Но както много други, които са минали по този път, скоро откривате колко трудно е да поведете начинанието си към успех. Тези от Вас, които тепърва се сблъскват със света на собствения бизнес, най-често срещат основните си затруднения в сферите на маркетинга и бизнес развитието. За да се справите по-добре (ако не и по-лесно), погрижете се Вашата компания да легне на силна основа, като ѝ осигурите следните 5 фундамента:

1. Мрежа от контакти.
 
Изграждането на онлайн мрежа от влиятелни личности във Вашата сфера на бизнес ще Ви окаже голяма помощ, Защото ще Ви осигури и подкрепа, и опит, а и ще подобри репутацията Ви сред клиентите. Мрежата от качествени контакти ще Ви донесе и нови качествени контакти, които са ценни за бизнеса Ви дори не само във вида си на клиенти. Можете да се свържете с тях, като проучите какви блогъри и влогъри са влиятелни във Вашата сфера на дейност, посещавате тематични изложения и семинари и се стараете да сте в течение на тенденциите.
 
2. Малък стартов мащаб.
 
Не се опитвайте от самото начало да предлагате продуктите си на всички целеви клиенти. Започнете с таргетиране към конкретна малка ниша от пазара. След време, ако всичко върви по план, можете да обмислите в каква посока да разширите дейността си и да започнете да рекламирате пред повече хора. Не подценявайте малкия мащаб, защото (дори и с известна статистическа грешка) той ще Ви покаже къде се намирате на пазара, какви реакции провокират продуктите Ви и в каква маркетингова посока трябва да насочите усилията си. Иначе казано, малкият мащаб позволява да тествате идеите си по-лесно и с по-малко разходи.
 
3. Съдържание.
 
Винаги помнете, че съдържанието е цар. Където и да го публикувате - сайтове, блогове, социални мрежи - уверете се, че съдържанието Ви е ценно. Публикувайте го регулярно. Няма значение от сферата, но задължително трябва да има връзка с индустрията, в която работите, както и да е важно за потенциалните Ви потребители. Публикувайте неща, които с удоволствие бихте споделили с приятели и познати. Разбира се, уверете се, че публикациите Ви съдържат ключови думи, които биха Ви помогнали да оптимизирате съдържанието си пред търсачките, а така и да бъдете по-лесно откриваеми за потребителите. Имайте предвид, че видеата и изображенията са много ефективни за привличане на вниманието на потребителите, а ако могат да бъдат изтеглени - още по-добре. 
 

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук


4. Списък с имейли.
 
Изградете списък с имейли на свои клиенти, като им предоставите нещо, за което да се абонират: безплатен онлайн бюлетин, например. Можете да направите формата за абонамент част от своя уебсайт, като в бюлетина е добра идея да давате ценни и полезни съвети, които да са от помощ на клиентите Ви, за да ги стимулирате и да се абонират, и да го четат. Имайки тази база от имейли, ще можете регулярно да запознавате потребителите си с важни новости и специални оферти, които предлагате, за да поддържате интереса им и отношенията си с тях.
 
5. Социални мрежи.
 
Социалните мрежи са мястото, където се намират почти всички. Но е важно да имате предвид, че различните социални мрежи имат различни последователи. Поради това, колкото е важно да изнесете съдържанието си в социалните мрежи, толкова е важно да изберете подходящата социална мрежа, където да публикувате. Направете избора си внимателно, като се базирате на предпочитанията на целевите си клиенти и на спецификата на самото си съдържание. Започнете с една или две социални мрежи, за да се ориентирате и да не се затрупате с работа от самото начало (нали помните - малък стартов мащаб). Погрижете се публикациите Ви да са интересни и в сходство с интересите на целевите си потребители, за да ги ангажирате и да спечелите повече почитатели за страниците си. Харесвайте и коментирайте реакциите на потребителите си. Споделяйте важна информация. И много важно - старайте се да отговаряте на запитванията в максимално кратък срок.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: стартиране на малък бизнесмалък бизнесзапочване на собствен бизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

4 неща, които е важно да знаете преди да стартирате малък бизнес

от Biznesidei.bg
09 Август 2017
Отварянето на собствена фирма е трудна задача. Колкото по-малък опит имате,...

3 причини да избягвате инвеститорите, когато стартирате бизнес

от Biznesidei.bg
13 Април 2021
Ползите от инвеститорите са ясни - набавят Ви необходимия капитал, с който да...

Липсата на опит не значи, че не можете да стартирате бизнес

от Biznesidei.bg
25 Февруари 2021
Ако искате да се заемете с предприемачество, можете да го направите и без да...

10 умения, които да усвоите, преди да стартирате бизнес

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2021
На предприемачите, особено тепърва стартиралите, им се налага да се нагърбват с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.