Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 мита за стартирането на бизнес (Не им се доверявайте!)

от
8875 0 07 Декември. 2015
Стартиране на бизнес

4 мита за стартирането на бизнес (Не им се доверявайте!)
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Някои предприемачи забравят, че се нуждаят от иновативен бизнес модел с иновативно решение на клиентски проблем, за да имат успешна фирма. Ако са само иноватори, се провалят. Ако са само бизнесмени, пак се провалят. Всеки предприемач се нуждае от двете в комбинация, за да успее.

Голяма част от стартиращите фирми се създават от хора с технически умения. При тях бизнес уменията остават на заден план. Това е и една от причините много фирми да се провалят преди да са се стабилизирали на пазара.
 
Една от причините за това е, че предприемачите следват определени бизнес предразсъдъци. Митове, които са широко известни, но точно това - митове. За да не станете и Вие тяхна жертва, най-добре се запознайте с тях. Ето ги:
 
1. "Страхотната технология ще доведе до успешен бизнес."
 
Всъщност и клиентите, и инвеститорите често избягват фирмите с високотехнологични продукти. Клиентите не обичат да се учат как да ползват сложни устройства. Естествено, има и изключения. Но масовия потребител не е сред тях.
 
2. "Ако създадем страхотен продукт, инвеститорите сами ще ни потърсят."
 
Не забравяйте, че инвеститорите влагат във фирмата, а не в продукта Ви. Всяка стока се нуждае от екип, който знае как да я изведе на пазара. Който познава маркетинга и дистрибуцията. Инвеститорите искат доказателства, че бизнес моделът е успешен. Касаят ги данни за приходи,разходи и пазарен дял, а не толкова за продуктите.
 

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


3. "Бизнес задачите започват след като е създаден продуктът."
 
Всъщност експертите препоръчват друго. Да стартирате маркетинговите усилия веднага щом клиентите проявят интерес към концепцията за продукта Ви. Още повече, че добрият маркетингов план изисква толкова време, колкото и дизайна на продукт. Трябва да работите по двете едновременно.
 
4. "Маркетингът е необходимо зло за продажба на слаби продукти."
 
В днешния свят на прекалено много информация, всички разчитаме на маркетинга. С негова и с помощта на социалните мрежи намираме продуктите, от които се нуждаем. Дори и най-добрата технологично стока се проваля без добър маркетинг. Да не говорим, че на пазара не сте сами. Там са и конкурентите Ви.
 
Бизнесът не може да разчита само на иновативните технологии. Нито пък на доброто управление и ефективния мениджмънт. Независимо дали имате техничесkи или бизнес познания, трябва да откриете баланса между двете. В противен случай фирмата Ви ще страда. Не се впускайте в бизнес начинание, ако не сте наясно с какво се захващате. Или шансовете да се провалите няма да са никак малки.
 
източник: entrepreneur.com 


Tags: стартиране на бизнесмитовезапочване на бизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Висше образование преди стартиране на бизнес - за и против

от Biznesidei.bg
06 Юли 2021
Известно е, че създаването и управлението на бизнес не е лесна задача. Но дали...

Не правете тези 5 грешки при стартиране на бизнес

от Biznesidei.bg
26 Януари 2021
Предприемачеството е изпълнено с множество предизвикателства, особено за...

3 насоки на проучването преди стартиране на бизнес

от Biznesidei.bg
25 Октомври 2019
Не е достатъчно да имате добра бизнес идея, за да има успех и стартъп фирмата Ви....

Как да се преборите със страха от стартиране на бизнес

от Biznesidei.bg
17 Октомври 2017
Предприемачеството е рискована дейност. Поставяте на карта спестяванията си,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.