Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Добра ли е бизнес идеята Ви? Ето как да разберете!

от
19891 0 21 Февруари. 2020
Предприемачество

Добра ли е бизнес идеята Ви? Ето как да разберете!
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Добрата бизнес идея дава значително по-големи шансове за успех на всяка стартъп фирма.

Поради това е важно да прецените дали Вашата бизнес идея има шансове за позитивна реализация на пазара.
 
Как да го направите? Ето 3 съвета:
 
1. Започнете от продукта или услугата.
 
Изяснете си какво конкретно ще предлагате, на кого ще го предлагате, как ще работи, какви ползи ще носи и защо клиентите ще искат да го купят. Вгледайте се внимателно в стоките си и изградете профил на целевия си клиент. Колкото по-ясен Ви е той, толкова по-лесно ще адаптирате продукта си за него, а така и ще се улесните в маркетингов аспект.
 
2. Доверете се на клиентите си.
 
Няма смисъл да прецизирате стоките и услугите си до съвършенство преди да започнете да ги предлагате. Напротив, изградете ги в най-основния им - базов - вариант и ги дайте за ползване на няколко свои целеви клиенти. После помолете тези клиенти да Ви опишат какво им харесва, какво не им харесва, какво още искат от продукта Ви - допълнения, екстри, специфики. Така ще изготвите продукт, който ще отговаря не на Вашите изисквания, а на тези на потребителите. Които са по-важни, защото все пак именно това са хората, които ще купуват стоките Ви.
 

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


3. Проучете дали сте на правилния пазар.
 
Задайте си следните 3 прости въпроса:
- Колко клиенти има на този пазар?
- Какъв е потенциалът му да привлече нови клиенти?
- Какви са пречките пред привличането на нови клиенти?
Подходящият пазар не е този, който има просто потенциал за разрастване. Освен това Ви трябва пазар, който лесно можете да разберете. Защото колкото по-добре разбирате пазара, толкова по-добре ще се адаптирате към него. А и ще можете да предложите нещо, което да Ви отличава от конкурентите.
 
източник: www.entrepreneur.com
 

Tags: стартъп фирмабизнес идеяпродукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да успеете при лоша първа бизнес идея? 3 съвета

от Biznesidei.bg
30 Януари 2018
Не е задължително от самото начало да Ви хрумне страхотна бизнес идея. Възможно е...

Пътят към създаване на успешни нови продукти

от Biznesidei.bg
17 Март 2016
Компаниите с успешни практики в разработването на продукти се справят по-добре от...

Иновативна бизнес идея: Ресторант с храни непредизвикващи алергии

от Йоана Антонова
29 Ноември 2013
Ако допреди 10 години много малка част от обществото беше запознато с алергиите,...

Нова бизнес идея - ресторант, който не приема пари

от Пламен Иванов
11 Ноември 2013
Италианците са се разчули като добри преприемачи. Понякога могат да измислят...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.