Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Пътят към създаване на успешни нови продукти

от
8446 0 17 Март. 2016
Предприемачество

Пътят към създаване на успешни нови продукти
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Компаниите с успешни практики в разработването на продукти се справят по-добре от останалите със следните три неща:

➤ Създават ясни продуктови цели от самото начало.
➤ Фирмената им култура е насочена към силни продукти.
➤ Поддържат контакт с клиентите си по време на разработването на продуктите.

За да се справите по-добре в процеса на създаване на първите или новите продукти на компанията си, можете да направите следното:
 
Поддържайте фокуса.
 
Имате голям шанс за успех, ако проектът за Вашия продукт е ясно дефиниран и много добре комуникиран с екипa по разработването.
 
Колкото по-ясна е визията за продукта от самото начало, толкова повече ще се улесни и ускори процесът по създаването му. Независимо колко време ще отнеме изясняването на подробностите и обсъжданията с екипа, последващото пестене на ресурси и време оправдава първоначалното забавяне.
 
Изградете култура на отношение към продуктите.

Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021
Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


 
За да бъде фирмената Ви култура такава, че да способства за създаване на добри продукти, тя следва изповядва идеята за продуктите като приоритет. А за да бъдат те действително приоритетни, работата по тях трябва да е концентрирана. Иначе казано - не можете да възложите на вече затрупан с работа човек разработването на нов продукт и да очаквате разработката да е с върхово качество.
 
Още повече, че една вече изградена култура дава възможност за ускоряване и подобряване на всеки следващ процес по разработване на продукти. Което пък от своя страна осигурява високо качество и бързина.
 
Говорете с клиентите.
 
Успешните иноватори поддържат близки контакти с клиентите си по време на разработване на продуктите.
 
Независимо дали ще изготвите прототип и ще помолите клиентите за коментари (както правят автомобилните компании с базовите си модели) или ще направите предварителен пазарен тест за нуждите и нагласите на клиентите - потребителите трябва да са част от процеса на създаване на продукта. Причината е проста: трябва да разработите нещо, което отговаря на желанията и нуждите на клиента. Никой не ги познава по-добре от самия клиент. 
 
Изгответе план, по който ще включите потенциалните потребители в етапа на разработка. Може да използвате натрупана вече информация, която са Ви те при предходни случаи на комуникация. Можете да организирате анкети. Можете да потърсите статистически данни. Можете да създадете прототип, който да предоставите за тестване срещу, да речем, отстъпка при закупуване на вече готовия продукт. Независимо какво ще изберете, планирайте го внимателно и анализирайте внимателно резултатите.
 
източник:wsj.com

Tags: продуктинови продуктиуправление на бизнеса

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Имате малък бизнес. Предлагат Ви страхотна високоплатена длъжност. Ами сега?

от Biznesidei.bg
03 Юни 2021
Представете си следната ситуация: Стартирали сте собствен бизнес. Решили сте се...

Как успешно да стартирате 2 бизнеса едновременно

от Biznesidei.bg
21 Май 2021
Предприемачеството Ви дава свободата да сте своя собствен шеф, но нерядко ще...

5 навика, които пречат на предприемаческия успех

от Biznesidei.bg
18 Май 2021
Стартирането на собствен бизнес е свързано с немалък риск. Затова е много важно,...

Защо уменията в счетоводството са ценни за предприемачите

от Biznesidei.bg
23 Април 2021
Счетоводството е част от всеки бизнес, дори най-малкия. В момента, в който...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.