Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 насоки за развитието на бизнеса през 2022-ра

от
943 0 23 Ноември. 2021
Предприемачество

7 насоки за развитието на бизнеса през 2022-ра
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

С наближаването на новата 2022-ра година, фирмите трябва да се подготвят за новите тенденции. Особено с настоящата специфична ситуация около COVID-пандемията.

Какво можете да очаквате:
 
1. Целта е по-важна от характеристиките.
 
Въпросът какви качества има продуктът Ви вече не е на преден план. Въпросът е каква е целта му. Същото се отнася до фирмата Ви. Ясно е, че смисълът на бизнеса от Ваша гледна точка е да носи приходи и да реализира продажби. Клиентите обаче се интересуват от целта Ви спрямо тях. Какво искате да направите за потребителите чрез продуктите и услугите си? Какъв е приоритетът им? 
 
2. Предефиниране на целевите клиенти за оптимизиране на рекламните разходи.
 
Малко фирми предлагат на един единствен тип клиенти. Важно е да обособите целевите си потребители в ясни сегменти, за да определите най-ефективните начини за рекламиране към всеки сегмент. А така и да реализирате повече продажби с по-ниски разходи, което е особено важно в настоящите пандемични условия.
 
3. По-високи клиентски очаквания.
 

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук


Потребителите очакват, пазарувайки при Вас, всичко да мине по най-добрия възможен начин. И то без значение къде точно пазаруват - дали във физически или онлайн магазин, например. Затова е много важно да работите за персонализиране на обслужването си според потребителите, на които предлагате.
 
4. Маркетинговие стратегии се прeвръщат в клиентски преживявания.
 
Какво значи това? Че целия процес по избиране и закупуване на продукта Ви е едно преживяване за Вашите потребители. Колкото по-приятно е то, толкова по-лесно ще реализирате продажби. Така че всеки един етап от поръчването трябва да е добре обмислен, за да допадне на Вашите конкретни клиенти.
 
5. Продажбите в социалните мрежи стават все по-важни.
 
Пандемията измести много от дейностите в онлайн пространството. Продажбите през Интернет далеч не бяха непопулярни, но ролята им силно нарасна. А с това и значението на социалните мрежи, защото те са мястото, където хората не просто се намират, но и от където черпят много информация. Така че да не ги утилизирате като продажбен инструмент ще бъде грешка.
 
6. Комуникация на много канали.
 
Клиентите вече не се ограничават да задават въпросите си по телефона или имейла. Много от тях предпочитат да го правят през чатовете в социалните мрежи. Вашата работа е да им предложите същото високо качество на обслужването, както навсякъде другаде.
 
7. Мобилните устройства движат развитието.
 
Днес почти всички имат смартфон с Интернет връзка, откъдето хората правят поръчки все по-често. Така че нямате извинение да не оптимизирате сайтовете си за мобилни устройства. От тях трябва да се поръчва поне толкова лесно, колкото и от компютър.
 
източник: entrepreneur.com

______________________________________________

изображение от: Tyler Franta on Unsplash
 

Tags: социални мрежиобслужване на клиентиклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Нямате огромен брой клиенти? И това си има предимства!

от Biznesidei.bg
26 Юли 2019
Фирмите се стартират, за да предлагат продукти и услуги и да печелят от това. Ето...

3 вида инвестиции, които можете да направите и при висока инфлация

от Biznesidei.bg
27 Май 2022
Вложенията са един от начините да противостоите на обезценката на парите. Важното...

5 цели за новата година, които да си поставите като предприемач

от Biznesidei.bg
30 Декември 2021
На старта на всяка нова година планираме какво да правим през идните 12 месеца....

3 съвета за предприемачи на старта

от Biznesidei.bg
21 Декември 2021
Избрали сте си идея и сте готови да стартирате собствен бизнес. И какво...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.