Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Нямате огромен брой клиенти? И това си има предимства!

от
18543 0 26 Юли. 2019
Предприемачество

Нямате огромен брой клиенти? И това си има предимства!
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Фирмите се стартират, за да предлагат продукти и услуги и да печелят от това. Ето защо е лесно да се заблудите, че най-важната Ви задача е непрекъснато да увеличавате клиентелата си.

Всъщност да нямате огромен брой клиенти си има своите предимства и може да се окаже по-добре за бизнеса Ви. Защото в крайна сметка е от значение кои са постоянните Ви клиенти, а не какъв е броят на хората, които поне еднократно са купили от Вас.
 
Ето за какви предимства става въпрос:
 
1. Можете да ограничите маркетинговите си усилия.
 
Ако свиете разходите за произвеждане и реализиране на продукцията си, ще увеличите продажбите си. А и да не решите да намалите маркетинговия си бюджет, ще можете да се концентрирате върху няколко рекламни канала, които да развиете максимално. 
 
2. Можете да станете специалист в индустрията, в която работите.
 
Когато имате по-малко клиенти, имате повече време да подобрявате и производствените си процеси, и собствените си знания и умения. Колкото повече време можете да отделите на усъвършенстването си, толкова по-добри продукти и услуги ще предлагате на клиентите си. По този начин ще задържите хората, които вече купуват от Вас, и с по-малко усилия ще си печелите нови клиенти.
 

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук


3. По-лесно ще се адаптирате към нуждите на клиентите си.
 
Колкото повече клиенти имате, на толкова повече различни нужди ще трябва да отговаряте със стоките си. Когато клиентската Ви база е по-концентрирана, да отговорите на нуждите ѝ ще е по-лесно: от една страна, защото ще са по-малко, а от друга - защото по-бързо ще съберете информация за тях. Когато потребителите Ви са по-малобройни, възможността Ви да ги обгрижвате се увеличава, а това създава и по-тесни отношения и повече доверие. Които пък са солидна основа за развитие на бизнеса.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: клиентиразвитие на бизнесарекламни канали

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 вида инвестиции, които можете да направите и при висока инфлация

от Biznesidei.bg
27 Май 2022
Вложенията са един от начините да противостоите на обезценката на парите. Важното...

5 цели за новата година, които да си поставите като предприемач

от Biznesidei.bg
30 Декември 2021
На старта на всяка нова година планираме какво да правим през идните 12 месеца....

3 съвета за предприемачи на старта

от Biznesidei.bg
21 Декември 2021
Избрали сте си идея и сте готови да стартирате собствен бизнес. И какво...

10 мисли за добротата, които предприемачите трябва да прочетат

от Biznesidei.bg
16 Декември 2021
Светът на бизнеса често е изобразяван като висококонкурнтна екосистема, в която...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.