Ключови инструменти за изграждане на успешен онлайн бизнес
5617
0
14 Декември. 2017
Онлайн бизнес
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Когато стартирате онлайн бизнес, трябва да се уверите, че имате на своя страна подходящите инструменти за това.
Без значение дали ще имате физически магазин, който да подкрепя онлайн присъствието Ви или не, важно е да се уверите, че сте подготвени за ръководене на своята електронна търговия.
Какво Ви е необходимо за това:
1. Уеб сайт.
Нещо, което общо взето всеки бизнес вече има. На Вас той обаче Ви е още по-необходим, особено ако нямате физически магазин. Уеб сайтът е лицето на бизнеса Ви, неговото първо средство за комуникация с клиентите. Още по-важно - ако е подкрепено от онлайн магазин. Сайтът Ви трябва да е лесен за навигиране, ясен, конкретен и приятен за окото.
2. Онлайн магазин.
Той може да е част от сайта Ви, може и да е отделен сайт. Дори и да предлагате продуктите си с различна рекламна страница за всеки, онлайн магазинът ще е важна част от фирмата Ви. Той събира всичко, което предлагате, на едно място и така позволява на хората да закупят различни Ваши продукти без да се разхождат по техните конкретни страници.
3. Различни възможности за заплащане.
Колкото повече възможности имат за плащане клиентите, толкова лесно ще открият своята. Едни предпочитат наложения платеж, защото е най-малко рисков. Много бизнес клиенти предпочитат да плащат по банка, защото го правят директно онлайн. Някои клиенти пък предпочитат да правят плащанията си през телефона си с помощта на сметката си към мобилния оператор или чрез смс. Преценете какви опции биха искали целевите Ви клиенти и им го предложете.
4. Съдържание и социални мрежи за привличане на клиенти.
За да привлечете и задържите вниманието на клиентите си онлайн, трябва да им предложите интересно съдържание, както и да работите по ангажирането им през социалните мрежи. Просто защото клиентите в днешно време се намират във Facebook, Instagram, Twitter и т.н., затова и рекламите Ви ще ги открият там. А съдържанието, особено безплатното такова, ще Ви съдейства да изградите репутация на фирма, която има знанията и уменията да предложи нещо ценно на клиентите. Колкото по-полезно е съдържанието Ви, толкова по-добра репутация ще имате.
Още за стартирането на онлайн бизнес четете тук >>>
Още за стартирането на онлайн бизнес четете тук >>>
източник: allbusiness.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 "мръсни" тайни на онлайн бизнеса
от Biznesidei.bg
28 Януари 2022
Далеч не е тайна огромният брой фирми, които оперират изключително и само в...
4 съвета за стартиращите онлайн бизнес
от Biznesidei.bg
10 Януари 2022
Търговията в интернет е все по и по-популярна. Особено в усвията на пандемия,...
6 идеи за малък онлайн бизнес, с които можете да стартирате през 2021 г.
от Biznesidei.bg
04 Ноември 2021
В условията на COVID-пандемията онлайн бизнесът се доказа като сравнително...
7 съвета за успешен малък онлайн бизнес
от Biznesidei.bg
04 Януари 2018
Без значение дали вече сте стартирали своя онлaйн бизнес или планирате да го...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари