Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

По програма Старт на кариерата вече се набират кандидати

от
1137 0 05 Октомври. 2018
Новини

По програма Старт на кариерата вече се набират кандидати
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Крайният срок за кандидатстването е 19 октомври 2018 г.

Започна набирането на кандидати за заетост в публичния сектор през следващата година по програма „Старт на кариерата". 
 
Инициативата позволява на незаети висшисти до 29 г. да натрупат в рамките на 9 мес. първия си трудов стаж по придобитата от тях специалност. Програмата има за цел улесняване прехода от образование към работа и да постигне гъвкава комбинация от знания, умения и практика, които да съответстват на изискванията на предприятията.
 
До 19 октомври 2018 г. вкл. бюрата по труда ще приемат документи за кандидатстване от страна на дипломирани младежи, които нямат професионален опит, но желаят да стартират работа на някое от обявените работни места в публичната администрация. За да се улесни на достъпа до участие, тази е налице възможност за подаване на заявленията по електронен път.
Работните места, обявени по програмата, са общо 2 569, а кандидатите могат да изберат изберат трите най-подходящи позиции и да кандидатстват за тях. В централни институции (като Народно събрание, президентската администрация, администрацията на Министерски съвет, Омбудсмана, 16 министерства, Сметната палата, различни агенции, комисии, инспекции и т.н.) са заqвени 1 929 работни места. В областните управи са обявени 78 работни места, а в общинските администрации - 562.
Търсят се най-вече младежи, завършили информатика и компютърни науки, администрация и управление, право, икономически и технически специалности, социални дейности, архитектура, строителство и геодезия и пр.
За да вземат участие в програмата, кандидатите следва да са до 29-години (като възрастта трябва да е ненавършена до 19 октомври 2018 г. вклю.) и да са завършили висше образование, което съответства на посоченото от работодателя за заемане на даденото работно място. Сред другите условия се нареждат регистрация в бюрото по труда като търсещи работа и липса на стаж по придобитата от висшето обучение специалност.    
 
Списъците на обявените работни места и пълна информация и нужните документи за кандидатстване, вкл. електронно заявление, са публикувани на сайта Агенцията по заетостта и на информационните табла в бюрата по труда.
 

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки

Повече детайли тук


източник: economic.bg
 


Tags: заетостработни местабюра по труда

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ръст на свободните работни места у нас

от Biznesidei.bg
18 Юни 2019
Работните места, за които компаниите у нас търсят нови кадри, но не успяват да...

Най-търсените кадри през 2020 г. ще са учители и IT специалисти

от Biznesidei.bg
17 Януари 2020
IT специалистите и учителите ще бъдат сред най-търсените служители, имащи висше...

Предприятия от всички сектори ще търсят нови кадри в началото на 2020 г.

от Biznesidei.bg
10 Декември 2019
10 на сто от 623 работодатели, включени в Обзорното изследване на ManpowerGroup за...

2,2 млрд. лв. ще влязат в българския бизнес до края на 2023 г.

от Biznesidei.bg
03 Декември 2019
До края на 2023 г. в родния бизнес ще влязат 2.2 млрд. лв., като получатели на тези...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки


[url=https://amoxicillincaps.com/]amoxicillin 500 mg[/url] [url=https://doxycycline20.com/]doxycycline 110 mg[/url] [url=https://diflucan5.com/]canada otc diflucan[/url]...

Нямате огромен брой клиенти? И това си има предимства!


Thank you, I like it!
generic advair diskus...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


buy cbd new york [url=https://cbdoilwalmart.com/#]hemp oil extract [/url] cbd oils
hempworx cbd oil ...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.