Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Агенцията по заетостта започва 5-то проучване за нуждите от кадри

от
283 0 04 Февруари. 2020
Новини

Агенцията по заетостта започва 5-то проучване за нуждите от кадри
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

От 3-ти февруари Агенцията по заетостта (АЗ) започна провеждане на 5-та поредна анкета сред работодателите за професиите и уменията, които следва да има търсената от тях работна сила в краткосрочен (12 месеца) и средносрочен план (3 - 5 г.).

Проучването се базира на статистическа извадка от 4000 различни по големина работодатели, които са представители на всички сектори на икономиката в 28-те области у нас. Те ще бъдат поканени да попълнят on-line анкетен формуляр и да посочат какви умения, компетентности и професии следва да имат кандидатите за работа и персоналът в техните фирми.

Анкетираните работодатели ще могат да посочат вид и обхват на търсените от тях служители с професии от конкретни области на висшето образование от Списъка на професиите за професионално образование и обучение, а също и за позиции, които не изискват квалификация. Посредством анкетата ще бъде проучено още кои са най-важните компетентности и умения на XXI-ви век, които работници и служители трябва да притежават.
 
Обобщените резултати за нуждите от кадри през идните 12 месеца отново ще служат за планиране на мерки и действия за подготвяне на нужните служители и работници посредством организиране на обучения за придобиване на заявените професии, ключови и личностни умения.
 
Посочените от работодателите очаквания за вида и обхвата на търсени след 3 до 5 г. професии ще съдействат за определяне приоритетите на областно и национално ниво в областите на образованието, обучението и насърчаване на заетостта, вкл. при проектиране план-приема в средните и висшите училища.
 
Анкетирането ще продължи до 20 март. След това във всяка административна област резултатите ще се анализират от експертен екип с представители на държавната и местна власт, национално представените работодателски организации и синдикатите, браншови и др. организации. Обобщените на национално ниво резултати ще бъдат публикувани на сайта на АЗ, рубрика „Проучване за потребностите от работна сила”.
 

Списание Съветник ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Списание Съветник ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - абонамент

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки

Повече детайли тук


източник: az.government.bg
 

Tags: работна силазаетостработодатели

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Чуждият бизнес с предложение за спиране плащанията на данъци и осигуровки до 6 мес.

от Biznesidei.bg
07 Април 2020
11 от двустранните търговски камари у нас пратиха обща позиция до правителството...

Според БСК само 8 на сто от фирмите ще се възползват от мярка 60/40

от Biznesidei.bg
03 Април 2020
Анкета на БСК сочи, че от мярка 60/40, целяща запазване на заетостта в кризата с...

Съкращаването е по-лесно, отколкото получаването на 60% помощ, посочват от варненската Стопанска камара

от Biznesidei.bg
31 Март 2020
Изпълнителният директно на Стопанската камара във Варна Огнян Спасов коментира,...

Държавни компенсации за всички засегнати сектори заради кризата искат от Съюза за стопанска инициатива

от Biznesidei.bg
27 Март 2020
От Съюза за стопанска инициатива (ССИ) дават предложение да се позволи на всички...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Разработване на интернет портал


costco viagra price viagra efectos secundarios
online viagra does generic viagra work nurse viagra over counter viagra walgreens can a man take...

80-часовата работна седмица НЕ е ключ към успех


funny viagra order viagra online
generic viagra buy viagra-100 how to make natural viagra at home safe site to order viagra how much viagra...

Подходящият момент да стартирате бизнес


Kudos! Valuable information.
buy cialis pills...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.