Приятелството на работа може да продобри кариерата Ви
8195
0
15 Юли. 2014
Кариерно развитие
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Приятелствата между колеги нерядко се оказват ключа към това младите служителите да се чувстват добре на работа и да й отдават повече усилия.
Това е разкрило ново проучване в Linked In. 60% от служителите на възраст между 18 и 14 години споделят, че приятелството им помага да се чувстват щастливи на работа. В допълнение 50% казват, че добрите отношения с колега поддържа мотивираността им, а 39 на сто считат, че работата сред приятели е по-продуктивна.
Това не се отнася само до младежите – почти половината от всички служители, участвали в проучването, вярват, че са по-удовлетворени от работата си, когато я вършат в компанията на по-близки хора.
Отношенията са от значение, защото ни помагат да се чувстваме по-ангажирани, да бъдем по-мотивирани и по-продуктовини. Много по-лесно е да споделиш обратна информация с някого, с когото имаш добри отношения, или да го помолиш за съвет, ако споделяте взаимна симпатия.
Проучването разкрива, че личните отношения между колеги са се развили през позледните години. Призо 70% от младите служители са по-склонни да споделят лична информация, включително заплащане, проблеми в семейството и връзките си, със свои колеги, в сравнение с техните по-възрастни колеги.
Същото се отнася и до мениджмънта. Резултатите от проучването сочат, че един на всеки 3-ма служители на възраст между 18 и 24 години са разговаряли с мениджърите си за проблеми извън работните задължения, в сравнение с 10% от по-възрастните служители.
Естествено това не предполага да споделяме с шефовете си всичко, но е добра идея ръководството да се опита да подобри комуникациите си със слусижителите си, което от своя страна ще подпомогне тяхната производителност и ангажираност.
Ето как може да стане това:
Не ограничавайте разговорите само до формалните срещи и оперативки. Можете да разговаряте докато отивате някъде. Да отделяте минута-две да попитате конкретен служител, с който не сте се виждали от няколко дни, как е и дали всичко при него е наред. Имайте предвид, че разговорите очи в очи са много по-ефективни и показват по-голяма ангажираност от телефонните.
Интересувайте се от личния живот на служителтие си. В крайна сметка те също са хора и личните им проблеми, искате или не, влияят на представянето им на работа. Затова не е лошо да се поинтересувате дали хората Ви са здрави, дали близките им са добре. Дори какви са хобитата им. В края на деня всички сме равни и да не осъзнавате този факт ще попречи да изградите добро общуване със служителите си. А лошото общуване с тях винаги вреди на фирмата.
Поздравявайте, споделяйте, харесвайте. Един обикновен жест в социалните мрежи може да направи чудеса с морала на служителите. Помислете колко добре ще се почувствате, ако Вашият ръководител Ви изпрати електронно писмо, с което Ви хвали за добре свършената работа. А как ще се почувствате ако сподели похвалата си с всички?! Прекрасно е усилената работа да бъде оценена и, споделяйки добрата си оценка публично, Вие помагате за подобряване и на реномето на служителя си, и на това на фирмата си.
Това не се отнася само до младежите – почти половината от всички служители, участвали в проучването, вярват, че са по-удовлетворени от работата си, когато я вършат в компанията на по-близки хора.
Отношенията са от значение, защото ни помагат да се чувстваме по-ангажирани, да бъдем по-мотивирани и по-продуктовини. Много по-лесно е да споделиш обратна информация с някого, с когото имаш добри отношения, или да го помолиш за съвет, ако споделяте взаимна симпатия.
Проучването разкрива, че личните отношения между колеги са се развили през позледните години. Призо 70% от младите служители са по-склонни да споделят лична информация, включително заплащане, проблеми в семейството и връзките си, със свои колеги, в сравнение с техните по-възрастни колеги.
Същото се отнася и до мениджмънта. Резултатите от проучването сочат, че един на всеки 3-ма служители на възраст между 18 и 24 години са разговаряли с мениджърите си за проблеми извън работните задължения, в сравнение с 10% от по-възрастните служители.
Естествено това не предполага да споделяме с шефовете си всичко, но е добра идея ръководството да се опита да подобри комуникациите си със слусижителите си, което от своя страна ще подпомогне тяхната производителност и ангажираност.
Ето как може да стане това:
Не ограничавайте разговорите само до формалните срещи и оперативки. Можете да разговаряте докато отивате някъде. Да отделяте минута-две да попитате конкретен служител, с който не сте се виждали от няколко дни, как е и дали всичко при него е наред. Имайте предвид, че разговорите очи в очи са много по-ефективни и показват по-голяма ангажираност от телефонните.
Интересувайте се от личния живот на служителтие си. В крайна сметка те също са хора и личните им проблеми, искате или не, влияят на представянето им на работа. Затова не е лошо да се поинтересувате дали хората Ви са здрави, дали близките им са добре. Дори какви са хобитата им. В края на деня всички сме равни и да не осъзнавате този факт ще попречи да изградите добро общуване със служителите си. А лошото общуване с тях винаги вреди на фирмата.
Поздравявайте, споделяйте, харесвайте. Един обикновен жест в социалните мрежи може да направи чудеса с морала на служителите. Помислете колко добре ще се почувствате, ако Вашият ръководител Ви изпрати електронно писмо, с което Ви хвали за добре свършената работа. А как ще се почувствате ако сподели похвалата си с всички?! Прекрасно е усилената работа да бъде оценена и, споделяйки добрата си оценка публично, Вие помагате за подобряване и на реномето на служителя си, и на това на фирмата си.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 съвета, които да имате предвид на старта на кариерата си
от Biznesidei.bg
24 Юни 2021
Всяко начало е трудно. Затова старирайки кариерното си развитие, е чудесно да...
5 знака, че сте избрали погрешна кариера
от Biznesidei.bg
25 Май 2018
Може би, избирайки специалността си в гимназията или университета, сте считали, че...
6 грешки, които могат да унищожат кариерата Ви
от Biznesidei.bg
12 Декември 2017
Грешките на работа, дори и на пръв поглед да Ви изглеждат малки, могат да се окажат...
3 избора с голямо влияние върху кариерата Ви
от Biznesidei.bg
27 Ноември 2017
Изборите са ежедневие. От това какви чорапи да си обуете до това да ли да поискате...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари