Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Приятелството на работа може да продобри кариерата Ви

от
2291 0 15 Юли. 2014
Кариерно развитие

Приятелството на работа може да продобри кариерата Ви
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Приятелствата между колеги нерядко се оказват ключа към това младите служителите да се чувстват добре на работа и да й отдават повече усилия.

Това е разкрило ново проучване в Linked In. 60% от служителите на възраст между 18 и 14 години споделят, че приятелството им помага да се чувстват щастливи на работа. В допълнение 50% казват, че добрите отношения с колега поддържа мотивираността им, а 39 на сто считат, че работата сред приятели е по-продуктивна.

Това не се отнася само до младежите – почти половината от всички служители, участвали в проучването, вярват, че са по-удовлетворени от работата си, когато я вършат в компанията на по-близки хора.

Отношенията са от значение, защото ни помагат да се чувстваме по-ангажирани, да бъдем по-мотивирани и по-продуктовини. Много по-лесно е да споделиш обратна информация с някого, с когото имаш добри отношения, или да го помолиш за съвет, ако споделяте взаимна симпатия.

Проучването разкрива, че личните отношения между колеги са се развили през позледните години. Призо 70% от младите служители са по-склонни да споделят лична информация, включително заплащане, проблеми в семейството и връзките си, със свои колеги, в сравнение с техните по-възрастни колеги.

Същото се отнася и до мениджмънта. Резултатите от проучването сочат, че един на всеки 3-ма служители на възраст между 18 и 24 години са разговаряли с мениджърите си за проблеми извън работните задължения, в сравнение с 10% от по-възрастните служители.

Естествено това не предполага да споделяме с шефовете си всичко, но е добра идея ръководството да се опита да подобри комуникациите си със слусижителите си, което от своя страна ще подпомогне тяхната производителност и ангажираност.

Ето как може да стане това:

Не ограничавайте разговорите само до формалните срещи и оперативки. Можете да разговаряте докато отивате някъде. Да отделяте минута-две да попитате конкретен служител, с който не сте се виждали от няколко дни, как е и дали всичко при него е наред. Имайте предвид, че разговорите очи в очи са много по-ефективни и показват по-голяма ангажираност от телефонните.

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук




Интересувайте се от личния живот на служителтие си. В крайна сметка те също са хора и личните им проблеми, искате или не, влияят на представянето им на работа. Затова не е лошо да се поинтересувате дали хората Ви са здрави, дали близките им са добре. Дори какви са хобитата им. В края на деня всички сме равни и да не осъзнавате този факт ще попречи да изградите добро общуване със служителите си. А лошото общуване с тях винаги вреди на фирмата.

Поздравявайте, споделяйте, харесвайте. Един обикновен жест в социалните мрежи може да направи чудеса с морала на служителите. Помислете колко добре ще се почувствате, ако Вашият ръководител Ви изпрати електронно писмо, с което Ви хвали за добре свършената работа. А как ще се почувствате ако сподели похвалата си с всички?! Прекрасно е усилената работа да бъде оценена и, споделяйки добрата си оценка публично, Вие помагате за подобряване и на реномето на служителя си, и на това на фирмата си.
 

Tags: бизнескариерачовешки ресурсиприятелствоприятелство на работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 знака, че сте избрали погрешна кариера

от Biznesidei.bg
25 Май 2018
Може би, избирайки специалността си в гимназията или университета, сте считали, че...

6 грешки, които могат да унищожат кариерата Ви

от Biznesidei.bg
12 Декември 2017
Грешките на работа, дори и на пръв поглед да Ви изглеждат малки, могат да се окажат...

3 избора с голямо влияние върху кариерата Ви

от Biznesidei.bg
27 Ноември 2017
Изборите са ежедневие. От това какви чорапи да си обуете до това да ли да поискате...

4 начина, по които Вашето хоби помага на кариерата Ви

от Biznesidei.bg
02 Февруари 2016
Независимо дали заемате мечтаната длъжност или просто имате приемлива работа, се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Изгоден бизнес на село върху малък терен


Us cialis online pharmacy buy viagra cialis a
Buy Cialis Online...

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


[url=https://fiho.space/christian-dating-toowoomba/]christian dating toowoomba[/url] [url=https://fiho.space/wood-match-making/]wood match making[/url] [url=https://fiho.space/dinah-dating/]dinah...

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


[url=https://fiho.space/dating-sites-southampton/]dating sites southampton[/url] [url=https://fiho.space/chaperoned-dating/]chaperoned dating[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.