Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да се държите като професионалист

от
7084 0 24 Юни. 2014
Кариерно развитие

Как да се държите като професионалист
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато сe залавяте с нова кариера или дейност, е добра идея да преразгледате предходното си професионлано представяне. Защото в крайна сметка, ако искате да се развивате кариерно, трябва да се държите като истински професионалист и като възрастен, както и да спазвате няколко неписани етични правила.

Това, което казвате, начина, по който се държите, могат да се отразят силно върху шансовете Ви за успех. Неприятно е да чувствате, че давате всичко от себе си в конкретната сфера на работа, но все още не Ви приемат сериозно и не сте уверени, че отношенията Ви с колеги, ръководство и клиенти имат солидна основа.

Ето защо е добре да се запознаете с основните изисквания към професионализма, които е важно да развиете, за да се отнасят с Вас като с важна и уважавана част от колектива:

1. Показвайте ентусиазъм към това, което правите, но не обещавайте невъзможното.

2. Забравете за жаргона. Ако искате да изглеждате като професионалисти, е редно да се изразявате като такива.

3. Не се впускайте в политически или религиозни дискусии. Те рядко завършват положително и по тази причина е най-добре да се избягват.

4. Преди да декорирате работното си място по някакъв начин, помислете какво би казала декорацията Ви на колегите, ръкводството и клиентите Ви.

5. Научете се да разпознавате кога някой има лош ден. Ако отложите оперативката или дискусията за по-подходящ момент, тя ще бъде и по-ползотворна.

6. Ако Ви поканят на гости, не отивайте с празни ръце.

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук




7. Не говорете зад гърба на другите. Ако има конфликт, уверете се, че всички заинтересовани лица присъстват, и едва тогава си позволявайте да дискутирате.

8. Когато сте огорчени, не взимайте решения в това състояние и не позволявайте на емоциите Ви да говорят вместо Вас. Ако това не Ви е в характера, проявете усилия и се самодисциплинирайте. Започнете да тренирате самоконтрола си веднага.

9. Ако някой се справя много добре с работата си или Ви е помогнал по някакъв начин, кажете им. Не е необходимо да ги възхвалявате, но е важно да признаете качествата им.

10. Написаната на ръка благодарствена бележка ще означава много за онези, на които дължите благодарности.


Преди да започнете реализацията на плана си за кариерен успех, отделете няколко минути, за да се уверите, че професионализмът Ви си е на мястото. Ако сте наясно какво сте успели да изградите и върху какво още трябва да се работи, ще бъдете крачка по-близо до постигане на заплануваното.

Tags: бизнесчовешки ресурсикариераработна етикаработапрофесионализъм

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 съвета, които да имате предвид на старта на кариерата си

от Biznesidei.bg
24 Юни 2021
Всяко начало е трудно. Затова старирайки кариерното си развитие, е чудесно да...

Как правилно да си търсите нова работа, ако не сте напуснали старата

от Biznesidei.bg
08 Декември 2020
Без значение от причините Ви да си търсите нова работа, има няколко неща, на които...

7 трика, с които ще вършите повече на работа

от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много. За...

3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа

от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.