Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 навика, които ще Ви осигурят усешането, че сте успешни

от
6642 0 25 Септември. 2017
Кариерно развитие

4 навика, които ще Ви осигурят усешането, че сте успешни
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Успехът е нещо индивидуално и няма обща дефиниция.

Въпреки това, ако искате да приключвате деня си с усещането, че имате успех в това, което вършите, можете да развиете няколко навика. С тяхна помощ не само ще работите по-добре, но и ще имате чувството, че се справяте по-добре.
 
Ето ги и тях:
 
1. Намалете прескоците от контекст в контекст.
 
Какво означава това? Да минавате от една към друга задача, които нямат никаква връзка по между си. Ще бъдете по-продуктивни и по-лесно ще се пренастройвате, ако задачите Ви са свързани по някакъв начин. Например, занимавате се с маркетинг и трябва да адаптирате една и съща кампания за различни социални платформи. Вместо първо да почнете с едната платформа, след това да прочетете и обработите постъпилите при Вас имейли и едва тогава да се прехвърлите на следващата платформа, направете всичките реклами последователно. Едва след като приключите с всяка от тях, обърнете внимание на имейлите си.
 
2. Подгответе планове от типа "Ако/когато - То".
 
Какво представляват тези планове? Например: знаете, че често Ви се налага да работите по важни задачи без прекъсване. Можете да създадете следния план:
"Ако/когато трябва да работя без да ме прекъсват, ще отида в свободен кабинет."
Подобни планове ще Ви съдействат да автоматизирате действията си при често повтарящи се обстоятелства на работа. С което ще си спестите време, защото няма да Ви се налага да обмисляте как да постъпите.

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


 
3. Правете упражнения.
 
Дори и само няколко минути на ден могат да Ви съдействат значително. Не е нужно да ходите на фитнес, аеробика или да си купувате специални уреди. Можете дори просто да излизате на разходка през обедната си почивка. Движението ще Ви зареди с енергия и ще Ви позволи да се възстановите след усиления труд, положен до момента.
 
4. Създайте си ритуал преди тръгване.
 
Да бързате да свършите още нещо в последния момент няма да Ви накара да се чувствате добре. Напротив, ще Ви остави усещането, че все не си довършвате работата. Вместо това си отделете 15 минути в края на работния ден за почистване на работното място и организиране на следващия. Тези 15 минути ще Ви помогнат утре, когато дойдете на работа, да се заемете с нея веднага, вместо да губите време в подготовка и ориентиране какво трябва да свършите.
 
източник: themuse.com

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Ключът към балансирането между професионалния и личния живот

от Biznesidei.bg
17 Септември 2021
Без значение дали управлявате собствен бизнес или сте служител, въпросът как да...

Как да превърнете грешките във възможности

от Biznesidei.bg
07 Септември 2021
Без значение дали управлявате собствен бизнес, дали сте на мениджърска позиция...

5 съвета, които да имате предвид на старта на кариерата си

от Biznesidei.bg
24 Юни 2021
Всяко начало е трудно. Затова старирайки кариерното си развитие, е чудесно да...

Как да загубите доверието на колегите си

от Biznesidei.bg
17 Юни 2021
Позитивното кариерно развитие и успехът на работа не зависят само от това да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.