Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

4 начина, по които малкият бизнес може да се справи с големите конкуренти

от
390 0 22 Февруари. 2017
Успешни практики

4 начина, по които малкият бизнес може да се справи с големите конкуренти
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не е задължително да имате голяма компания, за да се конкурирате с крупните играчи. Да, те имат по-голям пазарен дял и по-големи възможности, но това не следва да Ви спира.

Не е задължително и да разполагате с големи капитали, които да хвърляте в маркетингови усилия. 
 
Вместо това можете да направите следните няколко неща:
 
1. Влезте в конкретна ниша на пазара.
 
Малкият бизнес разполага с предимството на фокуса. Големите компании имат големи разходи и затова се опитват да заемат множество ниши, което ги прави по-малко съсредоточени върху предлагането на особено специализирани продукти. Вие можете да се възползвате от тази тяхна слабост и да станете специалист в конкретната област. Търсете онези специфични продукти, които големите конкуренти не продават, и ги предложете на ключовите им целеви клиенти.
 
2. Определете предисмтвото си.
 
Тук сте за решаване на някакъв проблем, за тази цел трябва да имате конкурентно предимство, което да Ви отличава. То може да се заключава в неща като:
Колко бързо отговаряте на клиентски запитвания и оплаквания;
❖ По-удобно и екологично чисто пакетиране

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук


❖ Безопасност на употреба на продукта
❖ Популярни клиенти
По-добра доставка и т.н. и т.н.
 
3. Изключителни продукти.
 
Нови проучвания на Microsoft сочат, че вече имаме само 8 секунди, да привлечем вниманието на клиентите. Ако марката Ви не говори сама за себе си като тази на някой от големите Ви конкуренти, предложете продукт, който мигновено да впечатли потребителите. Усъвършенствайте го непрекъснато. Опростявайте и изяснявайте всичките му функции, така че той да стане толкова интуитивен за употреба, че клиентите да разбират от пръв поглед какви проблеми ще реши за тях и как да го използват.
 
4. Концентрация върху обслужването на клиентите и отношенията с тях.
 
Голямата фирма няма възможност да установи тясно лично общуване с клиентите си. Малката обаче го има. Вие можете да отделите от времето си и да изслушате клиентите си, да им обърнете внимание, да вникнете в проблемите им. Вие имате предимството на възможността да накарате потребителите да се почувстват важни. А това винаги е силен мотиватор да се върнат отново при Вас.
 
източник: entrepreneur.com


Tags: малък бизнесбизнес конкуренцияпазарна ниша

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 ключови елемента, които всеки сайт на малък бизнес трябва да има

от Biznesidei.bg
06 Март 2017
Бизнесът Ви може да е малък, но е задължително да има собствен сайт, дори и ако няма...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.