Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Създаване на Call center

от
9284 0 20 Март. 2013
Стартиране на бизнес

Създаване на Call center
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

3.75
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Кол центровете са създадени за да обслужват клиентите на фирмите. Те могат да дават инфромация за услуги и продукти, да слушат оплакванията на клиентите. Те трябва денонощно да могат да обслужват клиентите си. Персоналък, който трябва да работи в тези фирми трябва да познава дадената професия много добре, да може да работи гъвкаво и бързо да разрешава проблемите по телефона, да може да говори приятно и динамично, да може да кара клиентите да се почувтсват важни и така да може да свързва клиентите със фирмата.

Отварянето на такава централа е доста серизона инвестиция. Трябва да подбирате персонал, тярвба да ги обучавате, да им осигурите компютър и слушалки, да притежавате необходимите софтуерни програми. Това отнема както много време, така и изисква много сериозен капитал. Ако наистина искате да се захванете професионално с този бизнес трябва да имате предвид, че започва да възниква нуждата от видео разговори, и в бъдеще ще се увеличава търсенето за такова обслужване.
 
Как се започва?
 
Много фирми наблягат на тази идея да създадат собствен Call Center. Тази система цели да облсужва клиентите, да отговаря на техните въпроси и проблеми, да дава информация за нови услуги и продукти. 
необходими са :
- Наръчник за този бизнес
- бизнес план
- начален капитал
 
Проучване
 
- Направете проучване относно тази индустрия. Интернет ще бъде добро начало за такова проучване. Можете да намерите обширна информация от самото начало за създаване на центъра до облусжването на клиентите. 
- Разгледайте 4-те основни модели на централите. Фирмени централи са централи, които отговарят на нуждите на дадена фирма. Външна централа - ще отговаря на нуждите на вашата фирма. "inbound" централа отговаря на обажданията от клиентите, докато "outbound" централата търси клиентите и примено проучва дали клиентите са доволни от дадена услуга. Научете дорбе разликите между тези видове централи. 
- Вземете необходимите разрешителни за да можете да отворите централа.

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук


- Проучете цените на необходимата екипировка за вашата централа.
 
Планиране
 
- Разгледайте добре горепосочените четири вида централи и изберете какъв тип централа ще бъде Вашата. 
- Определете стратегията на вашата фирма и определете методите с които ще работите за да задоволявате нуждите на Вашите клиенти.
- Изгответе бизнес план, определете целите си, финансовите си нужди и политиката за наемане на служители.
- Свържете се с хора, които могат да ви бъдат учители в този бизнес. Искайте персонални консултации ако е необходимо.
- В случай, че не разполагате с необходимия капитал за стартиране на бизнеса е удачно да разгледате условията за кредити, също и за програми за субсидиране.
- Изберете местоположение на фирмата. Тук имате опция да създадете домашен офис или да наемете нов офис.
- Намерете клиенти! В този бизнес е важно да поддържате добри отношения с клиентите и да работите с тях не еднократно, а да създадете такива отношения, че да можете да работите с една фирма в дъългосрочен план. 

Tags: call centerцентралабизнес идеизапочване на бизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 3.75 of 5 - 2 гласа.

Статии

7 бизнес идеи за дами без големи капиталовложения

от Biznesidei.bg
10 Март 2022
Без значение дали искате да стартирате собствен бизнес, в който да се...

5 бизнес идеи за любителите на храната и готвенето

от Biznesidei.bg
11 Януари 2022
Винаги е добра идея да стартирате бизнес в сфера, която харесвате, защото това ще...

6 бизнес идеи с лесен и почти безбюджетен старт

от Biznesidei.bg
18 Октомври 2017
За да отворите фабрика, ще Ви трябват машини и оборудване. А те, както всички знаем,...

7 бизнес идеи за почасова работа

от Biznesidei.bg
30 Септември 2015
Стартирането на бизнес никога не е лесно, а да го ограничите до почасова работа...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.