Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 знака, че бизнес идеята Ви не е добра

от
5913 0 23 Юли. 2019
Стартиране на бизнес

5 знака, че бизнес идеята Ви не е добра
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да има шанс за успех даден бизнес, идеята, която стои зад създаването му, трябва да е перспективна. В противен случай Ви очакват загуби.

А тъй като не искате да стартирате собствен бизнес, която да генерира загуби, е важно да разпознавате добрите от лошите бизнес идеи. Ето 5 знака, които ще Ви помогнат:
 
1. Липсва търсене на продукта или услугата, които искате да предлагате.
 
Няма смисъл да продавате нещо, което никой не иска да купи. Или твърде малко хора биха купили. Дългосрочните печалби не се формират от високи цени, а от големи продажбени количества. Ако бизнес идеята Ви е обвързана с продукт, който не представлява интерес за клиентите, стартирането с нея Ви обрича на неуспех.
 
2. Хората не са склонни да платят цената на стоката Ви.
 
За да продадете един продукт, той трябва да е на такава цена, каквато клиентите Ви могат и са склонни да платят. Затова е важно да съобразявате идеите си с покупателната способност на пазара, където искате да ги изведете. Можете да сте особено запалени по високотехнологичното производство, но ако ще продавате резултатите му на хора, които имат сравнително ниски доходи, само ще загубите.
 
3. Потенциалните инвеститори не са заинтересовани.
 

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук


Ако инвеститорите, на които представяте идеята си, не виждат перспектива в нея, тя най-вероятно ще се провали. В крайна сметка няма смисъл от вложения, които няма да се изплатят и да генерират печалба, а инвеститорите имат достатъчно опит, за да преценят къде да инвестират. Така че поведението им е важен индикатор за шансовете Ви за успех.
 
4. Търсенето на продуктите и/или услугите Ви зависи от моментна мода.
 
Една вече установена на пазара фирма може да се възползва от модните тенденции и да ги капитализира, като предложи нов продукт в краткосрочен план. Да стартирате бизнес, обаче, базиран единствено на модна тенденция, е неразумно. Какво ще правите, когато друга мода смени настоящата и от продуктите Ви вече няма нужда? Трябва Ви бизнес идея, която ще Ви позволи да се развивате без да разчитате на подобни временни явления.
 
5. Други фирми са опитали и са се провалили.
 
Да стартирате бизнес, който вече се е доказал като неуспешен, е меко казано неразумно. Откажете се преди да сте похабили финансите, с които разполагате, колкото и да са малко. Потърсете идея, която и да Ви е "на сърце", и да има шанс за успех. Дори и това да е идея, която вече някой друг е развил, със сигурност можете да намерите начин да я направите уникална и "своя", за да привлечете клиенти.
 
източник: еntrepreneur.com
 

Tags: бизнес идеястартиране на бизнессобствен бизнес

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Не правете тези 5 грешки при стартиране на бизнес

от Biznesidei.bg
26 Януари 2021
Предприемачеството е изпълнено с множество предизвикателства, особено за...

3 въпроса, които ще покажат колко е силна бизнес идеята Ви

от Biznesidei.bg
07 Юли 2020
Искате да стартирате собствен бизнес и имате готова идея. Как да проверите обаче...

3 насоки на проучването преди стартиране на бизнес

от Biznesidei.bg
25 Октомври 2019
Не е достатъчно да имате добра бизнес идея, за да има успех и стартъп фирмата Ви....

2 преки пътища към стартирането на собствен бизнес

от Biznesidei.bg
27 Август 2019
Ако искате да стартирате бизнес и то възможно най-бързо, има 2 варианта за Вас. А...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.