Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

10-те най-глупави грешки на предприемачите

от
7303 0 14 Март. 2014
Стартиране на бизнес

10-те най-глупави грешки на предприемачите
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Дори и предприемачите да правят всички останало по правилния начин, ако допускат която и да е от 10-те най-големи грешки в упралвението на бизнесa, те ще навредят на своята фирма и ще попречат на успеха й!

Ето както да избягвате в работата си, за да си осигурите по-големи шансове за успех:
 
1. Имате продукт, а не бизнес. Внимавайте! Една идея може да е добра, но не достатъчно важна, за да поддържа самостоятелен бизнес. Не можете да разчитате просто на един продукт да развие дейността ви.

2. Още е само проект. Има четири фундаментални типа риск при стартирането на фирма: технологичен/продуктов; пазарен, управленски и финансов. Инвеститорите не желаят да финансират технологичен/продуктов риск. Ако продуктът, който ще произвождате не е доказано работещ, не можете да се надявате на успех.

3. Идеята, че нямате конкуренция. Дори и да имате драматично нов продукт, все има с какво да го заместят клиентите, защото до този момент са го правили. Ако не обърнете внимаие на конкуренцията и на това как да се отличите от нея, ще се провалите преди да сте стартирали.

4. Ще създадем бизнеса и клиентите сами ще дойдат. Как ще купи от Вас някой, който дори не знае, че съществувате?! Още повече, че досега е купувал от друго място. Не можете да неглижирате маркетинга, най-вече при стартирщите фирми.

5. Идеята, че ще заемете позиция на пазара веднага с излизането Ви на него. Пазарният дял се печели, той не се дава. Това е особено вярно за печелившите и перспективните пазари. Не мислете, че големите играчи ще Ви дадат дори трошичка от пая си просто така.

6. Конкуриране на база цени. Не можете да предложите на пазара продукт с незабавно намаление, защото клиентите ще решат, че е некачествен. Трябва да убедите потребителите, че имате нещо по-добро от това, което те вече са ползвали, а не просто нещо по-евтино.

7. Да разчитате на една или две ключови стратегии. Бизнес средата е турболентна. Ако не останете в крак с промените и не

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук



преразглеждате стратегиите си, ще изостанете чувствително спрямо конкурентите си и не след дълго ще трябва да напуснете пазара. 

8. Идеята, че печалбата ще дойде от първата минута. Как да стане това, когато имате много повече разходи, отколкото приходи, защото имате твърде малко клиенти? Вие не можете да разчитате дори на каквито и да било приходи в началото на дейността си, да не говорим и да излезете на печалба. Това обикновено отнема между 3 и 5 години.

9. Твърде оптимистични предположения за навлизането на пазара. Ако си мислите, че ще завоювате по-голямата част от пазара си през първите 3-5 години, не сте на прав път. Дори и на ipad-a са му трябвали 7 години, за да придобие 30-50% навлизане на пазара.

10. Твърде консервативни продажбени прогнози. Колкото е опасно да се надценявате, толкова е и опасо да се подженявате, защото това говори, че или нямате вярва в идеята си или не вярвате на мениждърския си екип. Помислете как би изглеждало това пред евентуалните Ви инвеститори.

Tags: бизнесстартиране на бизнеспредприемачествогрешки

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 урока, на които ни учи стартирането на собствен бизнес

от Biznesidei.bg
12 Май 2022
Да отворите своя фирма никак не е просто начинание, напротив. Съпътстват го...

7 бизнес идеи за дами без големи капиталовложения

от Biznesidei.bg
10 Март 2022
Без значение дали искате да стартирате собствен бизнес, в който да се...

Да стартирате ли нов бизнес тази година?

от Biznesidei.bg
22 Февруари 2022
Ако искате да се впуснете в предприемачеството, най-вероятно се чудите дали сега...

5 бизнеса, които можете да стартирате и без голям капитал

от Biznesidei.bg
08 Февруари 2022
Ако искате да се впуснете в предприемачеството, но не разполагате с големи...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.