Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 съвета за израстването на бизнеса с предоставяне на услуги

от
3377 0 12 Февруари. 2019
Предприемачество

5 съвета за израстването на бизнеса с предоставяне на услуги
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Фирмите, предоставящи услуги, имат свой специфичен начин на работа, поради което и методите им на развитие и израстване са специфични.

Предприемачите с подобни фирми трябва да разберат добре тези методи, за да успеят. Имайки предвид обаче, че всеки бизнес е различен, се оказва трудно да се определят конкретни такива, които биха дали най-добри резултати.
 
Въпреки всичко има няколко съвета, от които могат да се възползват всички, а именно:
 
1. Работете тясно с клиентите.
 
Клиентите са водещите във всеки бизнес. Но при предоставянето на услуги тяхната роля става още по-значима. Когато произвеждате продукт, за клиента не е от особено значение как точно го произвеждате, а колко качествен и полезен е. Когато обаче предлагате услуга, начинът, по който я изпълнявате, е от решаващо значение, защото клиентът има пряк досег до него. Затова е важно да се вслушвате в мненията, изискванията и препоръките на клиентите, за да им предоставите точно това, от което се нуждаят и което искат.
 
2. Винаги се старайте да надхвърляте очакванията.
 
По отношение на услугите си, по отношение на комуникацията с клиентите, по отношение на любезността си с тях... По отношение на всичко. Възприемайте процеса не просто като бизнес взаимоотношения, а като изграждане на трайна връзка. Да, тя ще бъде основана на бизнес, но трябва да бъде основана и на взаимно уважение, и на доверие. Само така клиентите ще се връщат при Вас за още.
 

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук


3. Градете репутация на надеждна фирма, като разчитате на впечатления от клиенти.
 
Винаги осигурявайте възможност потребителите да Ви дадат обратна връзка. При това публично. Важно е бъдещите Ви клиенти да могат да се информират какво смятат вече съществуващите Ви клиенти за Вас. Колкото по-лесно достъпни са тези мнения, толкова по-добре, затова можете да го добавите на сайта и профилите си в социалните мрежи.
 
4. Възползвайте се от ползите на имейл маркетинга.
 
Той има качеството да бъде един от най-евтините начини да запознаете хората с услугите си. Не го подценявайте, ами го причислете към маркетинговите си усилия. По този начин ще можете и да печелите нови клиенти, и да информирате настоящите за новите си или подобрени услуги.
 
5. Изчистете фирменото си послание.
 
Колкото по-ясно е какво предлагате и на кого, толкова по-лесно хората ще разберат какво искате да им кажете. Винаги се старайте рекламата Ви да бъде кратка, ясна, конкретна и лесна за запомняне. Колкото по-лесно за разбиране е Вашето послание, толкова по-лесно ще спечели и вниманието, което търсите с него.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: предприемачиклиентиимейл маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 съвета за предприемачи на старта

от Biznesidei.bg
21 Декември 2021
Избрали сте си идея и сте готови да стартирате собствен бизнес. И какво...

10 мисли за добротата, които предприемачите трябва да прочетат

от Biznesidei.bg
16 Декември 2021
Светът на бизнеса често е изобразяван като висококонкурнтна екосистема, в която...

5 урока, които предприемачите могат да научат от Уолт Дисни

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2021
Много от нас са отраснали с филмите на Дисни, така че успехът им е неоспорим. Ето...

15 мотивиращи фрази за предприемачи

от Biznesidei.bg
09 Ноември 2021
В настоящите трудни времена не е никак лека задача за предприемачите да поддържат...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.