4 навика на предприемачите, генериращи големи печалби
6894
0
08 Март. 2017
Предприемачество
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За да станете печеливш предприемач, следва да отдадете усилията си на работа, да демонстрирате увереност, да усвоявате позитивни навици...
Всички сме наясно с лошите навици в изграждането на бизнеса: лошо управление на времето може да попречи на реализирането на важни проекти, слабата концентрация ще Ви разсея от важните приоритети и т.н. и т.н.
Кои са обаче положителните навици? Тези, които могат да помогнат на фирмите да реализират повече продажби?
Ето 4 от тях:
Предварително планиране на времето.
Всички успели предприемачи знаят, че времето може да е най-голeмият им враг. Ефективните обaче са наясно как да планират своето така, че да концентрират най-трудните и важни задачи в онзи момент от деня, когато са най-активни. Освен това те разделят работата си на категории и определят колко време ще отделят на всяка една от тях. Това ги предпазва от похабяване на времето им в непродуктивни дейности и за маловажни задачи. Предварителният план пък им съдейства не само да не пропуснат важна задача, но и да следят времето, което отделят за всяка работа.
Следене на цифрите.
Важно за предприемачите е да знаят какви са приходите им, какви са разходите им, какви печалби правят и т.н. Познавайте добре цифрите във фирмата си, за да правите адекватни планове за развитието ѝ. Няма значение дали ще съхранявате тази информация в специализиран софтуер или в екселска таблица - важното е да разполагате с нея.
Поглед напред.
Лесно е да се съсредоточите върху ежедневния поток от работа и да забравите да мислите за бъдещето. Но за да развивате фирмата си, трябва да се съсредоточите не само върху настоящето, а и върху следващите си клиенти, следващите си продукти, следващите си стъпки по развитие и разрастване на бизнеса. За да Ви е по-лесно, можете да поставите определен лимит - например на ден да се свързвате с 3-ма потенциални бизнес партньори.
Инициативност.
Клиентите рядко ще дойдат сами при Вас. Вие трябва да поемете инициативата и да се свържете с тях: да им изпращате имейли, да комуникирате в социалните мрежи, да използвате възможностите на телемаркетинга. И винаги да продължавате конкакта, докато не спечелите целевите си потребители. Не забравяйте, че в забързаното ежедневие е много лесно за клиентите Ви да забравят какво са обсъждали с Вас, затова да им напомните ще Ви е много полезно.
източник: entrepreneur.com/
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 съвета за предприемачи на старта
от Biznesidei.bg
21 Декември 2021
Избрали сте си идея и сте готови да стартирате собствен бизнес.
И какво...
10 мисли за добротата, които предприемачите трябва да прочетат
от Biznesidei.bg
16 Декември 2021
Светът на бизнеса често е изобразяван като висококонкурнтна екосистема, в която...
5 урока, които предприемачите могат да научат от Уолт Дисни
от Biznesidei.bg
30 Ноември 2021
Много от нас са отраснали с филмите на Дисни, така че успехът им е неоспорим.
Ето...
15 мотивиращи фрази за предприемачи
от Biznesidei.bg
09 Ноември 2021
В настоящите трудни времена не е никак лека задача за предприемачите да поддържат...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари