Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да намалите производствените разходи, вместо да съкращавате служители

от
9940 0 14 Септември. 2016
Предприемачество

4 начина да намалите производствените разходи, вместо да съкращавате служители
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Независимо дали се нуждаете от реинвестиране или просто харчите повече, отколкото печелите, има начин да спестите без да освобождавате персонал. В крайна сметка той е един от най-важните Ви активи и не си струва да се лишавате от качествени служители, при положение че можете да вземете други мерки.

Обърнете се към производствения си процес. Можете да произвеждате по-добри продукти по-евтино, с което да си спечелите по-голяма финансова сигурност.
 
Ето как:
 
1. Оставете цената да диктува производството.
 
Логично е да започнете от избор на продукт, който ще предлагате, след което да изберете метода на производство и накрая да поставите цена. Това обаче не е най-добрият подход. Вместо това предположете първо на каква цена би се предлагал избраният продукт - за колко, реалистично погледнато, бихте го продали и работете отзад-напред. Разгледайте пазара и вижте подобните на Вашия продукт. Каква е цената им, какви са производствените им характеристики. Преценете от какви приходи се нуждаете и променяйте тези специфики, докато не стигнете до продукта, който искате да произведете и предложите.
 
2. Доверете се на аутсорсинга.
 
Не винаги да произвеждате у нас е най-евтиния вариант. Проучете какви са възможностите Ви да възложите производството на външни изпълнители и какви разходи ще имате при такова положение. Мислете в тона на фирмите, които се създават само за продажба на определени продукти - те използват външни изпълнители за производството им и така не влагат в тежки машини, съоръжения и т.н.
 

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


3. Експериментирайте с неочакваното.
 
Хората са свикнали определен тип продукти да се използват, да изглеждат и да се усещат по определен начин. Най-успелите предприемачи, обаче, излизат от калъпа. Търсете вдъхновение вън от конвенционално използваните материали и методи на производство. Иновирайте и се възползвайте нови възможности, които не са били прилагани по-рано.
 
4. Сприятелете се с местните доставчици.
 
Установете добри партньорски отношения с производителите в района, където оперира бизнесът Ви, които са склонни да работят с Вас по разработването на нови продукти и търсенето на нови методи за производство. Може и да се изкушите да потърсите по-евтини варианти в чужбина, но това ще увеличи разходите Ви за дистрибуция.
 
Още повече, че ще можете да комуникирате много по-лесно, ако се намирате в един и същи град, което ще направи сътрудничеството Ви по-тясно и по-непосредствено.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: производствени разходинамаляване на разходитеразходи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 вида инвестиции, които можете да направите и при висока инфлация

от Biznesidei.bg
27 Май 2022
Вложенията са един от начините да противостоите на обезценката на парите. Важното...

5 цели за новата година, които да си поставите като предприемач

от Biznesidei.bg
30 Декември 2021
На старта на всяка нова година планираме какво да правим през идните 12 месеца....

3 съвета за предприемачи на старта

от Biznesidei.bg
21 Декември 2021
Избрали сте си идея и сте готови да стартирате собствен бизнес. И какво...

10 мисли за добротата, които предприемачите трябва да прочетат

от Biznesidei.bg
16 Декември 2021
Светът на бизнеса често е изобразяван като висококонкурнтна екосистема, в която...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.