Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 прости неща, които да направите, за да развиете бизнеса си

от
9759 0 20 Февруари. 2018
Предприемачество

3 прости неща, които да направите, за да развиете бизнеса си
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Има 3 неща с чиято помощ да постигнете желаното бизнес развитие.

За целта обаче е налице 1 много важно условие: да се справяте много добре с всяко едно от тези неща едновременно. Ако само едно от тях не е добре изпълнено, другите няма да достигнат потенциала си. Оттам и Вашият бизнес няма да се развива според пълните си възможности.
 
За кои 3 неща става въпрос обаче:
 
1. Съдържание
 
Без значение в какъв формат, съдържанието е това, което популяризира уменията и качествата, експертността на Вашия бизнес. Възприемете и рекламите си като съдържание - те са именно това - видеа, текст, инфографики и пр., които позволяват на хората да научат нещо - в случая за продуктите, услугите и фирмата Ви. За да има успех съдържанието Ви обаче, трябва не просто да е качествено само по себе си, но и да бъде качествено популяризирано. Няма смисъл от него, ако хората не го виждат. Възползвайте се и от платеното популяризиране, и от органичното.
 
2. Оферти
 
А именно начинът, по който ще представите продажбата пред потребителя. Какво и как ще му предложите, с какви средства, кога и пр. и пр. Ролята на Вашето съдържание е да привлече хората към продажбената Ви оферта, да генерира интерес у тях към това, което предлагате. Имайки налице интереса, ще имате "насреща" си и хора със стимул да разберат каква е офертата Ви.
 

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук


3. Контакт с потенциални клиенти.
 
За да генерирате продажбите, трябва да се свържете с хората, които вече са видели съдържанието Ви и са се запознали с офертата Ви. Може да сте ги заинтригували, но да не са купили продукта Ви. Разберете защо и действайте съобразно. Може да са прегледали съдържанието Ви, но да не са имали време да се запознаят с офертата Ви. Щом знаете, че все пак имат някакъв интерес, свържете се с тях. Убедете ги да купят от Вас. Ако щете, просто им напомнете за съществуването си и за това какво им предлагате. Не е задължително да им звъните по телефона. Може и да им пратите имейл или смс. Предложете им нещо специално - ако първия път не сте ги спечелили, това ще Ви даде нов шанс. Оставите ли клиент, показал дори минимален интерес, да си отиде, без дори да опитате да му продадете продукта си, генерирате загуба. И губите клиенти.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес развитиепродажбипотенциални клиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 вида инвестиции, които можете да направите и при висока инфлация

от Biznesidei.bg
27 Май 2022
Вложенията са един от начините да противостоите на обезценката на парите. Важното...

5 цели за новата година, които да си поставите като предприемач

от Biznesidei.bg
30 Декември 2021
На старта на всяка нова година планираме какво да правим през идните 12 месеца....

3 съвета за предприемачи на старта

от Biznesidei.bg
21 Декември 2021
Избрали сте си идея и сте готови да стартирате собствен бизнес. И какво...

10 мисли за добротата, които предприемачите трябва да прочетат

от Biznesidei.bg
16 Декември 2021
Светът на бизнеса често е изобразяван като висококонкурнтна екосистема, в която...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.