Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

2 критично важни бизнес показателя, на които трябва да обърнете внимание

от
5943 0 10 Октомври. 2017
Предприемачество

2 критично важни бизнес показателя, на които трябва да обърнете внимание
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Дори и да не харесвате статистиката, тя е важен инструмент в управлението на всеки бизнес.

Тя може да Ви покаже какви резултати имат маркетинговите Ви кампании, дали изпълнявате поставените планове, дори дали даден продукт има потенциал за пазарен успех.
 
На два показателя често не се обръща достатъчно внимание, въпреки че те са критично важни за дългосрочния Ви успех. А именно:
 
1. Цикъл на преобразуване на парите.
 
Този показател в общи линии показва паричните Ви постъпления и може да се изчисли по следния начин:
 
1) Отчетете средния брой дни, през които единица продукция се задържа в инвентара на предприятието.
2) Към този брой добавете средния брой дни, които отнема на един клиент да Ви заплати за покупката си.
3) Накрая разделете тази сума на броя дни, които Ви отнема да платите на своите доставчици.
 
Колкото по-нисък е този резултат, толкова по-добре. Колкото по-малко време Ви отнема да се разплатите с доставчиците си, толкова по-лесно ще Ви бъде да намирате нови такива. 
 

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


Целта Ви тук е резултатът от изчисленията да бъде едноцифрено число. Как да го постигнете? Със:
 
1) Система за поддържане на инвентар от тип just-in-time. При нея получавате ново зареждане в момента, в който се изчерпи старото.
2) Бързи разплащания от страна на клиентите.
3) Сравнително леки за изпълнение условия по разплащане с доставчиците.
 
2. Удовлетворение на служителите.
 
Факт е, че този показател е качествен и не можете да го изчислите с точност. Това обаче съвсем не намалява неговата важност, нито пък възможността да реализирате статистически данни с помощта на анкетирането, например. 
 
Защо е важно за Вас да поддържате удовлетворението на кадрите си? Защото колкото по-доволни са, че работят за Вас, толкова по-продуктивни ще бъдат. С което ще свиете разходите си, без да свивате заплатите и с това да демотивирате хората си.
 
По тази причина регулярното анкетиране за удовлетворението от работата може да бъде средството, с което да видите какво липсва на работната атмосфера, какво ѝ пречи да бъде мотивираща и ангажираща. 
 
Имайте предвид и още едно важно нещо. За удовлетворението на служителите не бива да се работи само и единствено след преминаване на срока им на изпитване. То трябва да се култивира на всяка стъпка от управлението на човешките ресурси: през търсенето и назначаването на новите кадри, до въвеждането в новата работа и повишаването в длъжност.
 
източник: allbusiness.com

Tags: управление на бизнесаупралвение на персоналабизнес показатели

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 вида инвестиции, които можете да направите и при висока инфлация

от Biznesidei.bg
27 Май 2022
Вложенията са един от начините да противостоите на обезценката на парите. Важното...

5 цели за новата година, които да си поставите като предприемач

от Biznesidei.bg
30 Декември 2021
На старта на всяка нова година планираме какво да правим през идните 12 месеца....

3 съвета за предприемачи на старта

от Biznesidei.bg
21 Декември 2021
Избрали сте си идея и сте готови да стартирате собствен бизнес. И какво...

10 мисли за добротата, които предприемачите трябва да прочетат

от Biznesidei.bg
16 Декември 2021
Светът на бизнеса често е изобразяван като висококонкурнтна екосистема, в която...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.