5 грешки, които всеки малък бизнес трябва да избягва
1327
0
15 Април. 2022
Малък бизнес
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Не са много фирмите, които успяват да оцелеят до момента, в който да се издържат сами. Не са много и тези, които стигат до рализирането на печалби.
За да не последва Вашият бизнес предприятията, които се провалят през първите години от съществуването си, не си позволявайте да допускате тези грешки:
1. Липса на ясни измерими цели.
Трябва да знаете какво искате да постигне бизнеса си, за да има той шанса да го направи. Иначе казано, за да определите дали нещата се движат в правилната посока, трябва да разпишете в какви постижения се целите и с какъв числов израз. Да речем, брой продажби Х през първите У месеца. Така ще можете да сравнявате целените и постигнатите резултати и да вземате адекватни управленски мерки.
2. Неефективна маркетингова стратегия.
Какво значи това? Маркетингова стратегия, която не дава целените резултати. Непрекъснато трябва да анализирате постиженията на рекламните си усилия и да ги коригирате, когато се налага. Важно е и да тествате различни възможности за популяризиране на стоките си, за да знаете кои са най-ефективни и къде си струва да влагате най-много време и усилия. В крайна сметка от успешния маркетинг зависи величината на продажбите Ви.
3. Лошо онлайн присъствие.
В днешно време да не присъствате в Интернет е почти еднозначно с това въобще да нямате бизнес. А да имате лош сайт и недобре поддържани социални мрежи е голям проблем, защото оставя лошо впечатление у клиентите и не Ви позоволява да се възползвате от възможностите за сравнително евтина реклама. Така че обърнете внимание на онлайн присъствието си и се старайте то да почива на качествено съдържание.
4. Липса на внимание към редовните клиенти.
Това са хората, на които се опират ежемесечните Ви приходи. Трябва да им отделяте нужното внимание, за да ги задържите на своя страна. Ангажирайте вниманието им с ценно съдържание онлайн и развивайте отношенията си с тях чрез качествено обслужване и специални оферти.
5. Лоша ценова стратегия.
Каква цена ще поставите на стоките и услугите си ще комуникира с клиентите Ви какво е качеството на тези стоки и услуги. А прекалено честите отстъпки Ви поставят в риск клиентите да счетат, че по начало продуктите Ви са надценени. Важно е да можете да защитите цените, които поставяте на стоките си, и да сте способни да убедите потребителите, че си струва да платят именно толкова.
източник: entrepreneur.com
_____________________________________________
изображение от: Adam Winger on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да спечелите първите 20 клиенти за стартъп фирмата си
от Biznesidei.bg
25 Юни 2019
След като стартъп фирмата Ви е минала през всички фази, необходими за създаването...
6 умни идеи за бизнес с корпоративни клиенти
от Biznesidei.bg
01 Февруари 2017
Може ли 2017-та да е годината на старта на Вашето предприемаческо начинание? Ако...
4 неща, които собствениците на малък бизнес трябва да знаят
от Пламен Иванов
19 Юни 2014
Светът на малкия бизнес непрекъснато се променя. Не е задължително това, което...
4 бизнес идеи за креативните сред Вас
от Biznesidei.bg
21 Февруари 2022
Креативността е чудесно качество за всеки предприемач, защото може да му...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари