Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от
1065 0 10 Август. 2018
Успешни практики

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно е възможно да изградите успешен бизнес без да имате каквито и да е служители.

Как обаче да го направите? Ето няколко стъпки, които да предприемете:
 
1. Открийте уникална ниша, която харесвате.
 
За да работи добре малкият бизнес трябва да предлага нещо уникално на клиентите. Малката фирма не се нуждае от огромен брой клиенти, а от сигурни и дългосрочни такива. Затова е важно да изберете дейност, която Ви отличава и ще привлече хора към Вас.
 
2. Разчитайте на автоматизиране и аутсорсинг.
 
Колкото повече дейности автоматизирате и възложите на външни изпълнители, толкова по-добре. Да, ще плащате за тези услуги, но съвсем не толкова, колкото за служители, а и освободеното време ще си струва. Не очаквайте, че ще можете да вършите всичко сами. Отделете си време за стратегиране, не само за оперативни задачи.
 
3. Осигурете си "пасивен" приход.
 

Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018
Наръчник за всеки ТРЗ служител 2018

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук


Какво означава "пасивен" приход? Да речем, че имате собствен блог. Рекламните карета в него Ви носят пасивен приход, защото Вие не влагате усилия да привличате клиенти конкретно към тях. Вашите усилия са насочени  към популяризиране на блога Ви и статиите Ви в него. Осигурете си подобни приходи, които не изискват от Вас влагане на усилия.
 
4. Открийте начин да финансирате старта.
 
Бъдете много внимателни преди да вземете заем или да изтеглите кредит. Ако се налага, стартирайте в изключително малки мащаби, но минимизирайте задлъжнялостта си колкото е възможно повече. В случай че можете да се опрете на роднини или приятели, направете го. Наложи ли се да вземете заем, постарайте се да е възможно най-малък и планирайте старателно как ще го изплащате.
 
5. Постоянствайте.
 
Бизнес не се развива за една нощ, както сигурно често сте чували или чели. И това е самата истина. Колкото и да е трудно, ако постоянствате в усилията си, дори и да не е от първия път, ще успеете. Ако срещате препятствия, търсете начини да ги преодолеете, вместо да губите време да им се ядосвате. Не забравяйте и да поддържате мотивацията си. Съвети за това вижте тук >>>
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: успешен бизнесфинансиранемалка фирма

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.