Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 стъпки, които да предприемете, за да се справите с кризи в бизнеса

от
398 0 24 Октомври. 2017
Успешни практики

3 стъпки, които да предприемете, за да се справите с кризи в бизнеса
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Кризите пред бизнеса не са рядкост. Но справянето с тях е особено важно, за да спестите негативите за бизнеса. Или поне да ги намалите.

Как обаче да действате, когато се срещнете със затруднение. Има 3 стъпки, които ще Ви помогнат да действате проактивно, а не просто да реагирате.
 
1. Бъдете честни със себе си.
 
Много е важно да си дадете реална сметка какво се е случило, къде е проблемът, какви са последиците. Да си признаете, че има проблем, е първата стъпка към решаването му. Затова откровено и педантично се вгледайте в ситуацията и опишете всички вреди от нея. Ако грешката е Ваша, признайте я. Само така ще се поучите от нея.
 
2. Действайте внимателно, но бързо.
 
След като диагностицирате проблема, трябва да определите действията си. Определете какво можете да направите и кое от действията ще е най-благоприятно. Внимавайте в своя избор, но не се бавете. Когато сте изправени пред криза, е особено важно да реагирате скорострелно, но още по-важно е да не задълбочите негативите. Ако се налага, сформирайте кризисен щаб от служители на ключови позиции, за да вземете най-добрите възможни решения при създалата се ситуация.
 
3. Останете съсредоточени.
 

КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване
КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване

Повече детайли тук

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук


Докато не се справите с кризата, съсредоточете се върху нея. Вложете максимума от силите си. Разбира се, ако има други жизненоважни неща, свършете ги, но ключовият Ви приоритет е да решите проблема. Колкото по-концентрирано работите за това, толкова по-бързо се се справите със сложната ситуация. Възможно е да трябва да се погрижите и за редица негативни резултати от кризата. Те също са приоритетно важни за фирмата Ви.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес кризауправление на бизнесауправление на кризи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.