Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 стъпки, които да предприемете, за да се справите с кризи в бизнеса

от
442 0 24 Октомври. 2017
Успешни практики

3 стъпки, които да предприемете, за да се справите с кризи в бизнеса
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Кризите пред бизнеса не са рядкост. Но справянето с тях е особено важно, за да спестите негативите за бизнеса. Или поне да ги намалите.

Как обаче да действате, когато се срещнете със затруднение. Има 3 стъпки, които ще Ви помогнат да действате проактивно, а не просто да реагирате.
 
1. Бъдете честни със себе си.
 
Много е важно да си дадете реална сметка какво се е случило, къде е проблемът, какви са последиците. Да си признаете, че има проблем, е първата стъпка към решаването му. Затова откровено и педантично се вгледайте в ситуацията и опишете всички вреди от нея. Ако грешката е Ваша, признайте я. Само така ще се поучите от нея.
 
2. Действайте внимателно, но бързо.
 
След като диагностицирате проблема, трябва да определите действията си. Определете какво можете да направите и кое от действията ще е най-благоприятно. Внимавайте в своя избор, но не се бавете. Когато сте изправени пред криза, е особено важно да реагирате скорострелно, но още по-важно е да не задълбочите негативите. Ако се налага, сформирайте кризисен щаб от служители на ключови позиции, за да вземете най-добрите възможни решения при създалата се ситуация.
 
3. Останете съсредоточени.
 

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране
Книга за счетоводителя - зелена светлина на правилното процедиране

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук


Докато не се справите с кризата, съсредоточете се върху нея. Вложете максимума от силите си. Разбира се, ако има други жизненоважни неща, свършете ги, но ключовият Ви приоритет е да решите проблема. Колкото по-концентрирано работите за това, толкова по-бързо се се справите със сложната ситуация. Възможно е да трябва да се погрижите и за редица негативни резултати от кризата. Те също са приоритетно важни за фирмата Ви.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес кризауправление на бизнесауправление на кризи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от Biznesidei.bg
10 Август 2018
Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно...

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.