Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Онлайн бизнес за 1 седмица? 8 стъпки до отварянето му

от
1727 0 02 Юни. 2017
Стартиране на бизнес

Онлайн бизнес за 1 седмица? 8 стъпки до отварянето му
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако някой Ви каже, че можете да стартирате онлайн бизнес за 1 седмица, ще си помислите, че е луд нали?

Разбира се, регистрирането на собствена фирма не е най-краткият процес, но ако вече сте я регистрирали, нищо не Ви пречи да отворите онлайн магазина си след 7 дни.
 
За да го направите, следвайте тези 8 стъпки:
 
1. Опредете своя продукт с висок потенциал на реализация.
 
Когато избирате какво да предлагате, е важно да имате предвид дали то има потенциал за реализация на пазара. Има ли търсене за него, голяма ли е конкуренцията, ще можете ли да привлечете достатъчно клиенти, продава ли се успешно онлайн и пр. и пр.
 
2. Открийте доставчик.
 
Можете да имате страхотна идея за бизнес, но Ви трябва и качествен производител, на който да възложите изработването им. Направете внимателно проучване, за да сключите най-изгодната за себе си сделка. Така ще предложите на клиентите си не само добри стоки, но и ще ги купувате по-изгодно, с което ще си позволите по-голяма свобода при определяне на цените.
 

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук


3. Изберете си име на марката си, с което да привлечете вниманието на потенциалните си клиенти.
 
Много можете да прочетете за това какво е най-подходящото име: дали трябва да показва с какво се занимавате или не, дали да е по-дълго и ясно, или по-късо. За да се справите, проучете въпроса внимателно и помислете какво искате да подсказвате Вие самите. Съобразете се и с продукта си. Когато става дума за продукти за крайни клиенти, ще имате повече свобода, отколкото при корпоративните. Марката Ви трябва да има такова название, че да вдъхва доверие и да кара хората да я разпознават лесно сред другите на пазара.
 
4. Създайте си уебсайт.
 
В началото можете да ползвате и готови платформи, като WordPress например. Те са сравнително лесни за използване, поради което няма да се налага да ползвате услугите на уеб дизайнер на този етап. Ако имате финансите за това, можете да възложите тази задача на такъв, но ако нямате - можете да се справите и сами.
 
5. Определете как ще доставяте продуктите.
 
Най-общо казано това означава да изберете подходяща куриерска компания и да уредите отношенията си с нея. В момента има достатъчно варианти, сред които да потърсите най-изгодния за себе си. Разбира се, добра идея е да се съобразите и с клиентите си - с колкото по-надеждни партньори работите, толкова по-надеждни ще изглеждате в очите им.
 
6. Определете целената печалба.
 
Важно е да сте наясно към какво се стремите и да го определите в цифрово изражение. Какво ще Ви струва направата на всеки продукт? Колко ще Ви струва да спечелите 1 клиент? Какви ще са разходите за доставки? Кога ще се изплати инвестицията Ви? За да сте наясно какво се случва в бизнеса Ви, трябва и да имате план, и да следите статистиката. Определете целите си в цифри, защото те са лесни за измерване и следване. Без тях няма да сте наясно дали начинанието Ви върви към успех или не.
 
7. Подгответе маркетингов план.
 
Какъвто и продукт да създадете, ако хората не знаят, че го има, няма да го купят. Затова е важно да определите как ще рекламирате, колко често, в какви канали, с какъв бюджет. Огледайте се какво правят конкурентите Ви. Определете какви методи ще използвате в началото и какви данни ще събирате от резултатите. Така много по-бързо и лесно и с по-малко загуби ще можете да променяте рекламирането си, за да концентрирате усилия в това, което работи.
 
8. Отворете онлайн магазина си.
 
Не чакайте перфектния момент - той няма да дойде. След като сте минали през горните стъпки, не отлагайте. Отворете магазина си и започнете да предлагате. Следвайте маркетинговия си план и следете резултатите. С работата ще видите къде сте сбъркали в плановете си, къде сте били прави, какво още да направите, къде да вложите най-много усилия и т.н. Успех!
 
източник: entrepreneur.com

Tags: стартиране на бизнесонлайн бизнес идеимаркетингов план

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да се преборите със страха от стартиране на бизнес

от Biznesidei.bg
17 Октомври 2017
Предприемачеството е рискована дейност. Поставяте на карта спестяванията си,...

5 урока за стартиране на бизнес, които ще Ви спестят време

от Biznesidei.bg
24 Април 2017
Стартирането на бизнес е трудно и всеки го знае. По-добре е обаче да си спестите...

По-късно стартиране на бизнес? Съвети за възрастните предприемачи

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2015
Кой казва, че не можете да стартирате бизнес на 60? Или дори по-късно? Няма точно...

5 стъпки до избора (или повторния избор) на име за фирмата Ви

от Biznesidei.bg
01 Юни 2018
Имате бизнес идеята, тествали сте я и тя има потенциал, време е за стартиране на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.