Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Успешен маркетинг с ограничен бюджет... Но как?

от
698 0 03 Април. 2018
Успешни стратегии

Успешен маркетинг с ограничен бюджет... Но как?
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не е необходимо да хвърлите стотици левове в маркетингови усилия, за да постигнете добър резултат.

Всъщност дори е по-добре да имате ясно определен бюджет за тези разходи, за да не хвърляте излишно много пари натам, занемарявайки други важни страни на бизнеса си.
 
Какво обаче да направите, ако не разполагате със значителни маркетингови средства (както се случва например при стартъп фирмите)? Ето какво:
 
От значение за маркетинга е да изясните какви са желанията и нуждите на клиентите Ви и най-добрите начини, по които можете да ги удовлетворите. Ако например предлагате фитнес програма, не е достатъчно да убеждавате хората, че ще отслабнат. Това е в основата на самата Ви дейност Убедете ги обаче, че мисията Ви е да ги направите по-здрави, по-красиви и по-щастливи и вече няма да сте просто поредната фирма с фитнес програма.
 
За да приложите обаче това на практика за своята компания, трябва да си зададете 3 ключови въпроса:
 
1) Какви са смисълът и ценността на Вашите продукти и услуги?
2) Коя е целевата Ви аудитория?
3) Кой е най-добрият начин да комуникирате с целевата си аудитория?
 
В крайна сметка имате ограничен бюджет и не бива да го пилеете в рекламиране там, където е ясно, че няма да получите резултати. Важно е инвестицията Ви да донесе директна възвращаемост. Така например да рекламирате фитнес клуб във Фейсбук, като набирате харесвания на страницата му, е непродуктивно. Хората ще харесат страницата, но колко ще дойдат да тренират?

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук


 
За сметка на това, ако предоставяте онлайн фитнес уроци, спокойно можете да използвате рекламата на Фейсбук - хората могат да плащат онлайн с дебитна карта. 
 
Колкото по-малко средства можете да отделите на своя маркетинг, толкова по-консистентни трябва да са усилията Ви. Искате ли поръчки, целете се не в популярност, а именно в това да реализирате поръчките. Рекламирате ли, правете го там, където ще получите реални приходи в пари.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламапродуктирекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво

от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 маркетингови грешки, които задължително да избягвате

от Biznesidei.bg
31 Юли 2018
Ако маркетингът Ви е лош, хората няма да купуват продуктите Ви и да поръчват...

Как да спечелите от клиентските оплаквания

от Biznesidei.bg
17 Юли 2018
Ако работите с клиенти, със сигурност сте чували много оплаквания. Някои са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.