Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Съвършеният продукт е мит. Ето как да развивате почти съвършения

от
439 0 09 Май. 2017
Успешни стратегии

Съвършеният продукт е мит. Ето как да развивате почти съвършения
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Много предприемачи мечтаят да създадат съвършения продукт и с това да спечелят огромни суми от продажбите му.

Всъщност дори и Вие да мислите, че продуктът Ви е перфектен, съвсем не е задължително клиентите да се съгласят. Те имат различни гледна точка, изисквания, начини на употреба и т.н., които най-вероятно не сте предвидили.
 
Погледнато така продуктът Ви вече съвсем не изглежда перфектен. Което навежда на мисълта, че трябва да се развива. Тук обаче трябва да внимавате, защото ако прибързате и се насочите в погрешна посока, можете повече да навредите, отколкото да помогнете.
 
Ето какво е важно да знаете и какво можете да направите:
 
1. Потребителите ще открият много недостатъци.
 
Без значение дали Вие считате продукта си за съвършен, те ще го направят. По-лошото е, че не всички ще споделят това с Вас. Поради това най-вероятно ще научите за проблемите, едва когато те назреят силно за голям кръг от клиенти.
 
2. Клиентите ще се нуждаят от неща, за които не сте си и помисляли.
 
Колкото повече се използва един продукт, толкова по-видно става от какви добавени функции се нуждае, за да се ползва правилно. Тези добавени функции не го правят по-приятен за използване и не са просто още предимства, те са необходими, за да има смисъл от продукта Ви въобще.
 

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

CD Модели договори на английски език
CD Модели договори на английски език

Повече детайли тук


3. Докато развивате продукта си, не неглижирайте косвено свързаните системи.
 
Ако потребителите Ви пазаруват онлайн, а сайтът Ви не е адаптиран за работа през мобилни устройства, губите клиенти. Тази адаптация не е пряко свързана с продуктите Ви, но съдейства на правилната им продажба. В крайна сметка, ако искате да продавате добър продукт, не само той, но и целия процес на потребяване трябва да се развиват и подобряват.
 
4. Следете какво правят клиентите Ви, не какво казват, че правят.
 
Използвайте софтуер, за да видите какво правят клиентите на сайтовете Ви. С това ще направите изживяването им по-приятно, с което репутацията на продуктите и услугите Ви ще се повиши. Имайте предвид, че рядко клиентите дават обратна връзка, голяма част просто спират да купуват.
 
5. Развивайте и обслужването на клиенти.
 
Всичко, което върви в комплект с продукта Ви - от производството до достигането до потребителя, трябва да се развива заедно с него. Колкото по-добри продукти, толкова по-добро обслужване. Не може да очаквате от клиентите да Ви вярват и да имат позитивно мнение за стоките и услугите Ви, ако първият им досег с фирмата Ви е неприятен.
 
6. Вгледайте се в новите начини на употреба на продуктите, за да генерирате идеи за развитието им.
 
Следете потребителите и ще видите множество нови начини, по които се ползват продуктите Ви. Имайки ги предвид, ще знаете в каква посока да развивате стоките и върху какво конкретно да се съсредоточите, за да са доволни клиентите.

 
източник: entrepreneur.com


Tags: продуктиклиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

Как да опознаете клиентите си?

от Biznesidei.bg
20 Април 2017
За да предложите на един клиент продукт, който той действително да пожелае, трябва...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.