Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Неефективно е да рекламирате на всички маркетингови канали. Ето защо!

от
560 0 07 Февруари. 2017
Успешни стратегии

Неефективно е да рекламирате на всички маркетингови канали. Ето защо!
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не всеки маркетингов канал ще работи за Вашия бизнес. Стремежът да рекламирате навсякъде и по всички начини е особено неефективен.

Ето защо:
 
Причина 1: Нямате достатъчно време, което да вложите в управление и оптимизация.
 
Няма маркетингов канал, в който просто да наредите някакви реклами и да забравите за тях. И онлайн, и офлайн усилията Ви в рекламата изискват внимание, развитие, анализиране, следене. Колкото по-малка е фирмата Ви, толкова по-малко време ще имате за всеки един рекламен канал. Ето защо е важно да определите какво дава най-добри резултати за Вас и да не хвърляте усилия на вятъра, опитвайки се да спечелите там, където рекламата Ви е неефективна.
 
Причина 2: Не всяка аудитория има еднакви намерения.
 
Всеки рекламен канал работи по различен начин. Ако вземем за пример Фейсбук рекламите - въпреки страхотните възможности за тагетиране, тук рекламите се показват на потребителите и потребителите всъщност не ги търсят. Поради което е много възможно да останете без продажби, защото в момента на реклама конкретните клиенти нямат нужда от Вашия продукт. Естествено, за някои  видове продукти Фейсбук все пак дава страхотни резултати, но трябва да се уверите дали Вашите са такива, преди да рекламирате активно там. Google AdWords пък позволява да покажете рекламата си директно на хора, които се интересуват от нея и са търсили подобни продукти и преди. Съобразете се и с това дали продавате на корпоративни или крайни клиенти, защото различните групи потребяват по различни начини, затова и биват привлечени от реклами в различни канали.
 
Причина 3: Едно желано действие от страна на потребител Ви струва различно през различните канали.

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

CD Модели договори на английски език
CD Модели договори на английски език

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук


 
Да речем, че искате да генерирате кликове към бизнеса си. В един канал това може да Ви струва стотинки, а в друг десетки левове. Кой канал ще предпочетете? 
 
Ключът тук е да тествате различните си възможности и да се концентрирате там, където резултатите са най-добри. Вместо да се разпилявате в усилията си, съсредоточете ги в подготвяне на перфектните реклами за подходящите рекламни канали и сами ще видите разликата.

източник: entrepreneur.com


Tags: маркетингови каналирекламни каналимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да спечелите от клиентските оплаквания

от Biznesidei.bg
17 Юли 2018
Ако работите с клиенти, със сигурност сте чували много оплаквания. Някои са...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Успешен маркетинг с ограничен бюджет... Но как?

от Biznesidei.bg
03 Април 2018
Не е необходимо да хвърлите стотици левове в маркетингови усилия, за да...

3 начина да получите обратна връзка, с която да победите конкурентите си

от Biznesidei.bg
02 Март 2018
Защо обратната връзка от клиентите може да Ви помогне да победите конкуренцията?...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.