Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Клиентски мнения: Как правилно да подходите

от
542 0 05 Януари. 2017
Успешни стратегии

Клиентски мнения: Как правилно да подходите
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Мненията от клиенти за Вашите продукти могат много да помогнат за техните успешни продажби. Още повече сега, когато клиентите са толкова информирани.

Ето защо за бизнеса е важно да си осигури мнения, те да са откровени, но и да показват продукта в добра светлина. Изкушаващо е да предложите на потребителите безплатен продукт с молбата да Ви напишат откровеното си впечатление, но е от ключово значение това да не се превърне в подкуп срещу нереалистично позитивни впечатления.
 
Какво можете да направите в подобен случай?
 
1. Бъдете прозрачни.
 
Когато поискате впечатления от клиенти, бъдете готови за 2 неща: да ги използвате за подобряване на продуктите и услугите си и да ги публикувате във вида, в който ги получите. Няма съвършени продукти и, да представяте своя като такъв, заблуждава потребителите. По-добри резултати ще имате с впечатления, които говорят и за позитивите, и за негативите, защото са реалистични и хората могат да им вярват. В противен случай клиентите ще се усъмнят, че сами сте съставили мнението, с оглед да похвалите предлаганите стоки.
 
2. Позволете на хората, които подготвят мнението, да споделят как са получили продукта.
 
Дори и да сте платили за впечатленията, които са Ви предоставили, е важно това да бъде посочено. Ако сте предоставили продукта си безплатно за оценка, също. Това е отново в подкрепа на изискването всичко да е максимално прозрачно, за да имат потребителите основание да се доверят. Помислете за всички рекламни клипове в youtube, където различни влогъри споделят мненията си за продукти, които са получили безплатно. Подобна реклама е ефективна, докато се поддържа нейната откровеност и максимална достоверност.
 

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук


3. Благодарете.
 
Когато мнението бъде публикувано, без значение какво е то, свържете се с клиента, който го е изготвил за Вас, и му благодарете. Не забравяйте, че дори негативните впечатления са полезни за Вас - те Ви показват как да развиете допълнително продуктите и услугите си, за да ги подобрите. Веднъж щом ги подобрите, можете да рекламирате новите версии именно чрез мнението, което ги е вдъхновило.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: клиентивпечатлениямаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Валидна ли е още обявата интересувам се моля пишете ми...

Кодекс на труда и още 12 ТРЗ закони и наредби, които работодателят трябва да спазва


димитрина...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.