Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да влияете на избора на клиентите си

от
486 0 15 Август. 2017
Успешни стратегии

Как да влияете на избора на клиентите си
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас?

Това е сред най-важните маркетингови въпроси, на който ще отговаряте непрекъснато, докато управлявате бизнеса си. Освен на високото качество на продукта си и на добрата популяризация, можете да разчитате и на психологията. И по-конкретно на:
 
1. Реципрочност.
 
Хората са склонни да връщат услуги и жестове на внимание. Можете да стимулирате клиентите си да направят поръчки, като предварително им предложите отстъпки или безплатни мостри.
 
2. Отдаденост.
 
След като някой веднъж се е ангажрал с нещо, е много вероятно да се придържа към него. Вашите потребители, веднъж привлечени и спечелени от продукта Ви, най-вероятно ще се върнат за още. Ето защо трябва да работите именно за това да им създадете навик и ангажимент към това, което предлагате.
 
3. Стаден инстинкт.
 

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


Всички знаем, че човекът е социално животно. Ако една група от хора потребява даден продукт, други индивиди също са склонни да го потребяват. Така че можете да разчитате на мнения и впечатления от клиенти, за да спечелите нови. Освен това убедително звучат и статистическите данни за броя клиенти, които вече са Ви се доверили.
 
4. Авторитет.
 
Хората са склонни да се доверяват на уважавани фигури. Ако привлечете на своя страна авторитетна личност, която да има добри впечатления от продуктите Ви и да ги сподели, клиентите ще ѝ се доверят. И съответно ще се насочат към Вашите стоки.
 
5. Прилики.
 
Хората, които си приличат, често действат по сходни начини. По сходни начини и пазаруват. Затова ако опознаете добре целевите клиенти, които потребяват от Вас, ще можете да предложите на други подобни клиенти същите стоки с висок шанс за успех.
 
6. Недостиг.
 
Хората имат навика да искат нещата, които не могат да притежават. Ето защо, ако им създадете усещане за ограничен набор продукти, те ще са по-склоннни да купят от Вас. Същото важи и ако офертите Ви са за ограничен период от време.
 
източник: businessnewsdaily.com
 

Tags: маркетинг и рекламапривличане на клиентипродукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво

от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 маркетингови грешки, които задължително да избягвате

от Biznesidei.bg
31 Юли 2018
Ако маркетингът Ви е лош, хората няма да купуват продуктите Ви и да поръчват...

Как да спечелите от клиентските оплаквания

от Biznesidei.bg
17 Юли 2018
Ако работите с клиенти, със сигурност сте чували много оплаквания. Някои са...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.