Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Изкуството на маркетинга и цветовете

от
5884 0 14 Февруари. 2014
Успешни стратегии

Изкуството на маркетинга и цветовете
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Промяната в характера на потребителите затруднява много маркетинговите специалисти. Потребителите искат да видят, усетят, помириват и докоснат. Независимо от това как се променя поведението на клиентите, никога не трябва да се пренебрегват чувствата на клиентите. Цветовете имат огромно значение в маркетинга, като те предизвикват хората да изпитват различни неща. Подбрали сме основните усещания, които пораждат някои от използваните в маркетинга цветове:

Син
 
- Океаново синият цвят се асоциира със студ, прохлада и има успокояващ ефект.
- Асоциира се с успеха, авторитет и производителност. 
- Подчертава се големината с този цвят. 
- Синия цвят намалява желанието на хората да се хранят. 
- фирмите за препарати са забелязали, че хората асоциират синия цвят с чистотата и често го използват в опаковките. 
 
Червен
 
- Динамичен цвят, който представя лидерството, силата, предприемачеството и активността.
- Червеното увеличава пулса и затова е използват от спортни марки като Puma  и Nike. 
- Увеличава апетита - изпозлва се от марки като Coca cola, nestle, Pizza hut, McDonalds, Burger king, Ulker и други. 
 
 

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Ръководство за опитни счетоводители
Ръководство за опитни счетоводители

Повече детайли тук


Оранжев
 
- Позитивен, въодушевен и приятелски настроен цвят. 
- Оранжевия цвят се изпозлва от марките за да се подчертае универсалността на дин продукт. Той дава съобщение, че този продукт е подходящ за всички.
- Оражевия цвят кара хората да се привързват по-лесно към някоя марка.
 
Зелен
 
- Асоциира се с природата, тишината, спокойствитето и доверието. Фирмите за чай предпочитат да използват този цвят за да подчертаят натуралността на своите продукти. 
- Банките също предпочитат този цвят, защото се асоциира с доверие. 
 
Лилав
 
- Предпочита се в моменти на страх, стрес  или шок.
- Освен това той се асоциира с благородството. Според изследвания, семейства с добро финансово състояние предпочитат този цвят, когато купуват играчки на своите деца.
 
Черен
 
- Много силен цвят. Понеже напомня нощта се изпозлва за да се подчертае мистериозността, силата и стила. Този цвят е цветът на скъптие продукти и се предпочита от BMW и Mercedes.
- Заради своята официалност черния цвят се предпочита във всички официални поводи.
- Избягва се да се използва за кораби и самолети, защото придава тежест.
 
Розов
 
- Асоциира се със сигурност. Служителите на Boots и Marks&Spencer се обличат в розово. 
- Използва се предимно за продукти, на която целевата група са жени. Най-добър пример затова е Victoria Secret.
 
Кафяв
 
- Асоциира се с постоянство и благодат. Това е цветът на почвата и хората го приемат като цвят на доверие. Използва се най-често в мебелния сектор и органичните продукти. 
- Понеже той не отваря апетита, фирми като McDonalds го предпочитат в декорацията, за да карат хората да се хранят бързо и да напускат заведението. 
 
Бял
 
- Чистота, изчистеност и невинност. Предпочита се в продукти свързани със здравето и децата. Например повечето лекарства са в бели опаковки. 
- Човешкото око веднага забелязва бялото и затва той се предпочита за акцентиране. 

Tags: маркетингцветовереклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

3 маркетингови грешки, които задължително да избягвате

от Biznesidei.bg
31 Юли 2018
Ако маркетингът Ви е лош, хората няма да купуват продуктите Ви и да поръчват...

Как да спечелите от клиентските оплаквания

от Biznesidei.bg
17 Юли 2018
Ако работите с клиенти, със сигурност сте чували много оплаквания. Някои са...

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.