Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

Изкуството на маркетинга и цветовете

от
5205 0 14 Февруари. 2014
Успешни стратегии

Изкуството на маркетинга и цветовете
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Промяната в характера на потребителите затруднява много маркетинговите специалисти. Потребителите искат да видят, усетят, помириват и докоснат. Независимо от това как се променя поведението на клиентите, никога не трябва да се пренебрегват чувствата на клиентите. Цветовете имат огромно значение в маркетинга, като те предизвикват хората да изпитват различни неща. Подбрали сме основните усещания, които пораждат някои от използваните в маркетинга цветове:

Син
 
- Океаново синият цвят се асоциира със студ, прохлада и има успокояващ ефект.
- Асоциира се с успеха, авторитет и производителност. 
- Подчертава се големината с този цвят. 
- Синия цвят намалява желанието на хората да се хранят. 
- фирмите за препарати са забелязали, че хората асоциират синия цвят с чистотата и често го използват в опаковките. 
 
Червен
 
- Динамичен цвят, който представя лидерството, силата, предприемачеството и активността.
- Червеното увеличава пулса и затова е използват от спортни марки като Puma  и Nike. 
- Увеличава апетита - изпозлва се от марки като Coca cola, nestle, Pizza hut, McDonalds, Burger king, Ulker и други. 
 
 

CD Модели договори на английски език
CD Модели договори на английски език

Повече детайли тук

Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук


Оранжев
 
- Позитивен, въодушевен и приятелски настроен цвят. 
- Оранжевия цвят се изпозлва от марките за да се подчертае универсалността на дин продукт. Той дава съобщение, че този продукт е подходящ за всички.
- Оражевия цвят кара хората да се привързват по-лесно към някоя марка.
 
Зелен
 
- Асоциира се с природата, тишината, спокойствитето и доверието. Фирмите за чай предпочитат да използват този цвят за да подчертаят натуралността на своите продукти. 
- Банките също предпочитат този цвят, защото се асоциира с доверие. 
 
Лилав
 
- Предпочита се в моменти на страх, стрес  или шок.
- Освен това той се асоциира с благородството. Според изследвания, семейства с добро финансово състояние предпочитат този цвят, когато купуват играчки на своите деца.
 
Черен
 
- Много силен цвят. Понеже напомня нощта се изпозлва за да се подчертае мистериозността, силата и стила. Този цвят е цветът на скъптие продукти и се предпочита от BMW и Mercedes.
- Заради своята официалност черния цвят се предпочита във всички официални поводи.
- Избягва се да се използва за кораби и самолети, защото придава тежест.
 
Розов
 
- Асоциира се със сигурност. Служителите на Boots и Marks&Spencer се обличат в розово. 
- Използва се предимно за продукти, на която целевата група са жени. Най-добър пример затова е Victoria Secret.
 
Кафяв
 
- Асоциира се с постоянство и благодат. Това е цветът на почвата и хората го приемат като цвят на доверие. Използва се най-често в мебелния сектор и органичните продукти. 
- Понеже той не отваря апетита, фирми като McDonalds го предпочитат в декорацията, за да карат хората да се хранят бързо и да напускат заведението. 
 
Бял
 
- Чистота, изчистеност и невинност. Предпочита се в продукти свързани със здравето и децата. Например повечето лекарства са в бели опаковки. 
- Човешкото око веднага забелязва бялото и затва той се предпочита за акцентиране. 

Tags: маркетингцветовереклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

4 съвета за създаване на ефективен отдел Маркетинг

от Biznesidei.bg
31 Юли 2017
Всеки отдел във фирмата Ви има огромно значение за нейния успех. Все пак, колкото...

4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има

от Biznesidei.bg
26 Юли 2017
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче...

3 горещи маркетингови тенденции, които да опитате сега

от Biznesidei.bg
25 Юли 2017
Няма да разберете дали нещо работи за бизнеса Ви, ако не го тествате, оптимизирате...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Майкъл Дел и 10 цитата за следването на мечтите, усилената работа и още


Az se nujdaq ot pari4ni sredstva molq pomognete spe6no...

Надомна работа: Изработване на декоративни възглавници


сайта ви е супер!...

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


interesyvam se ot rabotata ot kade se vzemat materialite pihete mi na li4no saobhtenie v fasebook...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.