Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват

от
619 0 13 Април. 2017
Успешни стратегии

5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством съдържание, е да подберете правилния вид. Този, който ще допадне на аудиторията Ви, ще я заинтересова и ангажира.

Независимо дали става дума за статии, анализи, въпроси и отговори, инфографики, подкастове, видеа... Каквото и да предлагате, потребителите трябва да могат да му се доверят. 
 
Как обаче да им внушите това доверие:
 
1. Ограничете хвалбите.
 
Вместо да обяснявате колко перфектни са продуктите и услугите Ви, покажете го. Отстранете всички пресилени епитети от публикациите си, концентрирайте се върху фактите, върху проверимите качества. Всичко, което не може да бъде доказано с проста логика или за което липсват доказателства, трябва да отсъства от съдържанието Ви.
 
2. Винаги се стремете да предложите нещо ценно на аудиторията си и да я научите на нещо ново.
 
Съдържанието, което публикувате, трябва да има стойност и значение за потребителите, да ги научи на нещо. Не се концентрирайте върху това какво Вие искате да прочетете, а адаптирайте публикациите си за хората, които се стараете да привлечете. Вместо да продавате продуктите си, споделяйте идеи и съвети.
 

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук


3. Говорете за истински проблеми, без да демонстрирате превъзходство.
 
Затрудненията на Вашите потребители може да не са налице при Вас, но това не бива да ги омаловажава във Вашите очи. Дори и да става дума за проблеми, чието решение смятате просто, по-добре дайте съвет, отколкото да демонстрирате превъзходството на знанията и интелекта си. Със сигурност има сфери, в които Вие имате минимални знания и бихте били в незавидно положение. Стремете се да помагате, не да поучавате.
 
4. Отдайте се на постоянство.
 
Ако решите да правите публикации всяка седмица, правете ги. Ако ги правите ежедневно, не пропускайте без да имате добро оправдание. Постоянството и предвидимостта карат потребителите да се чувстват удобно. 
 
5. Използвайте подходящите канали на дистрибуция, не просто тези, които харесвате.
 
Правилните канали на дистрибуция определят тона на публикацията Ви. Няма как да публикувате качествено съдържание в сайт със съмнителна репутация. Или пък особено важна новина в канал за комуникация, който хората с интерес към новината не посещават. Поставяйте се на мястото на аудиторията си. Нейното мнение, а не Вашето, определя къде публикациите Ви ще имат най-голяма четивност и ще будят най-голямо доверие.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламапубликациисъдържание

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...

Успешен маркетинг с ограничен бюджет... Но как?

от Biznesidei.bg
03 Април 2018
Не е необходимо да хвърлите стотици левове в маркетингови усилия, за да...

3 начина да получите обратна връзка, с която да победите конкурентите си

от Biznesidei.bg
02 Март 2018
Защо обратната връзка от клиентите може да Ви помогне да победите конкуренцията?...

Как да влияете на избора на клиентите си

от Biznesidei.bg
15 Август 2017
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас? Това е сред най-важните...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.